فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از کشف مقدار ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در این رابطه خبر داد.

سرهنگ کامران ملکی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فردیس با تمرکز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر و انجام اقدامات اطلاعاتی، متوجه شدند یک نفر از سوداگران مرگ مقادیر قابل توجهی مواد مخدر تهیه و قصد انتقال و توزیع آن در شهر‌های شمالی کشور را دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد متهم اصلی پرونده با اجیر کردن یک شخص دیگر قصد انتقال مواد مخدر با یک دستگاه خودرو سواری به مقصد مورد نظر را دارد که با هوشیاری مأموران این خودروی سواری در محور‌های مواصلاتی شناسایی و متوقف شد که در بازرسی از آن مقدار ۶ کیلوگرم هروئین کشف گردید.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه این پرونده در همکاری مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فردیس به سرانجام رسید، خاطر نشان ساخت: متهم اصلی پرونده نیز در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود توسط پلیس دستگیر شد.

سرهنگ ملکی در پایان با هشدار جدی به سوداگران مرگ، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از خرید و فروش هرگونه مواد مخدر، مراتب را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به مأموران اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.