فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از کشف حدود ۱۳ کیلوگرم هروئین در عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد و گفت: یک نفر نیز در این زمینه دستگیر شد.

سرهنگ علی سلیمانی گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر در شهر گلسار، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام چندین شبانه روز اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک اقدام غافلگیرانه فرد مورد نظر را دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی تصریح کرد: در بازرسی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از منزل متهم، ۱۲ کیلو و ۹۴۰ گرم موادمخدر از نوع هروئین و ۵ تیغه سلاح سرد خطرناک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست: همواره نسبت به فعالیت افراد مشکوک در پیرامون محل سکونت خود حساس بوده و در صورت مشاهده اینگونه موارد، مراتب را در اسرع وقت با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا با جولان سوداگران مرگ با قاطعیت تمام برخورد قانونی شود.

برچسب ها: مواد مخدر ، کشف مواد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.