فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اقدامات انجام شده در راستای اجرای طرح امنیتی، انتظامی و ترافیکی پلیس در زلزله زاهدان خبر داد.

 سردار دوستعلی جلیلیان  بیان داشت؛ در پی وقوع زلزله ۴.۷ ریشتری در ساعت ۴۴ دقیقه بامداد ۳۰ آبان ماه در شهرستان زاهدان، بلافاصله طرح آماده باش ۱۰۰ درصدی پلیس به مرحله اجرا درآمد.

  این مقام ارشد انتظامی ادامه داد؛در همان لحظات اولیه قرارگاه عملیاتی امام علی (ع) با حضور کليه اعضا تشکیل و تدابیر و خط مشی های لازم جهت تامین امنیت انتظامی و ترافیکی پس از وقوع زلزله به یگان های انتظامی ابلاغ گردید.

  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد؛ طرح امنیتی، انتظامی و ترافیکی پلیس در میادین و معابر شهرستان زاهدان به مرحله اجرا گذاشته شد.

 وی در ادامه افزود؛ اکیپ های پلیس های تخصصی و یگان های اجرایی بصورت میدانی در بین مردم حضور پیدا کرده و از زمان وقوع زلزله تا هم اکنون طرح مذکور ادامه دارد.

  سردار "جلیلیان" در پایان با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت محورهای مواصلاتی منتهی به زاهدان توسط عوامل پلیس راه و یگان های تکاوری خاطر نشان کرد: پلیس همواره در هنگام حوادث طبیعی و رخدادها بیشتر از ایام عادی در کنار مردم و خدمت به آنان را افتخار خود می داند.

  

 

برچسب ها: زمین لرزه ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار