مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان از وقوع زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در زاهدان خبر داد و گفت: در این حادثه ۲۵ نفر مصدوم شدند.

مجید محبی ضمن بیان اینکه زمین لرزه‌ای ساعت ۴۴ دقیقه بامداد سه شنبه حوالی شهر زاهدان را لرزاند، ابراز داشت: شدت این زمین لرزه ۴.۷ ریشتر برآورد شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون تلفات یا مصدومیتی از این زمین لرزه گزارش نشده است، افزود: تیم‌های ارزیاب برای بررسی خسارت‌های احتمالی در منطقه حضور دارند و در صورت بروز خسارات احتمالی در اولین فرصت از طریق رسانه های رسمی اطلاع رسانی می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان اضافه کرد: تمامی تیم‌های عملیاتی امداد و نجات و ستاد مدیریت بحران فرمانداری زاهدان برای اطمینان بیشتر در آمادگی کامل هستند.

زمین لرزه شب گذشته زاهدان ۷۱ مصدوم برجای گذشت

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان اعلام کرد: در پی بروز زمین لرزه ۴.۷ ریشتری شب گذشته زاهدان ۷۱ مصدوم سرپایی به وسیله نیروهای اورژانس و یا با خودروی شخصی به مراکز درمانی این شهر مراجعه نموده اند.

مجید محبی افزود: اکثر این این مجروحین بر اثر افتادن از تخت و یا هنگام پایین آمدن از پله ها دچار مصدومیت سطحی شده و تعدادی از این افراد نیز دچار استرس و فشار روانی شده اند.

اعزام تیم واکنش سریع هلال احمر به کانون زلزله زاهدان/خسارت جانی گزارش نشد

روابط عمومی هلال احمر گفت: در پی زلزله ای دقایق پیش در زاهدان اتفاق افتاد تا کنون گزارشی مبنی بر ایجاد خسارت داده نشده است.

وقوع زلزله ۴.۷ ریشتری در زاهدان/ گروههای ارزیاب در حال بررسی هستند+ فیلم و عکس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در پی وقوع ۴.۷ ریشتری زاهدان تیم واکنش سریع به نزدیکترین مکان کانون زلزله زاهدان در روستای «پدگی» اعزام شد.
 

محمدمهدی سجادی  بیان کرد: در پی وقوع زلزله ۴.۷ دهم ریشتری در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در بامداد امروز تمامی تیم‌های عملیات امداد و نجات هلال‌احمر به حالت آماده‌باش کامل درآمدند.

وی افزود: تاکنون تلفات یا مصدومیتی از زمین‌لرزه زاهدان گزارش نشده و تیم‌های ارزیاب برای بررسی خسارت‌های احتمالی در منطقه حضور دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد: کانون زلزله ۱۸ کیلومتری زاهدان، ۶۸ کیلومتری میرجاوه و ۸۹ کیلومتری سر جنگل بوده و نزدیک‌ترین مکان به کانون زلزله روستای پدگی اعلام شده است.

وی تأکید کرد: ارزیابی از کانون‌های زلزله از طریق مردم، دهیاران و مسوولان و همچنین خانه‌های هلال انجام شده و تیم‌های عملیات امداد و نجات هلال‌احمر کماکان برای امدادرسانی احتمالی در آماده‌باش به سر می‌برند.

وقوع زلزله ۴.۷ ریشتری در زاهدان/ گروههای ارزیاب در حال بررسی هستند+ فیلم و عکس

توضیحات مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سیستان‌وبلوچستان در خصوص زلزله ۴/۷ریشتری زاهدان

روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زاهدان گفت: زلزله امشب زاهدان تاکنون آوار و مصدومی نداشت.

اتخاذ تمهیدات انتظامی و ترافیکی پلیس پس از زلزله زاهدان

 سردار   جلیلیان   فرمانده انتظامی استان  از اجرای طرح امنیتی، انتظامی و ترافیکی پلیس در شهرستان زاهدان پس از وقوع زلزله خبر داد.

 فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  افزود؛به محض وقوع زلزله در زاهدان قرارگاه امام علی علیه السلام در ستاد انتظامی استان تشکیل و دستور آماده باش پلیس صادر  شد.

وقوع زلزله ۴.۷ ریشتری در زاهدان/ ۲۵ نفر مصدوم شدند+ فیلم و عکس

 وی در ادامه بیان داشت؛این طرح امنیتی، انتظامی و ترافیکی تا عادی شدن اوضاع ادامه خواهد داشت و تمامی پلیس های تخصصی و یگان های انتظامی و راهور در کنار مردم به ایجاد انضباط ترافیکی، کنترل و رصد مجرمان اقدام و به حفظ آرامش مردم کمک خواهد نمود.

   زلزله زاهدان  مصدوم نداشته است

  عبدالرزاق رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:   تاکنون که حدود سی دقیقه از وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری زاهدان گذشته است خوشبختانه هیچگونه گزارشی از مصدومیت گزارش نشده است.

  ساعت  ۴۴ دقیقه بامداد امروز سه شنبه ۳۰ آبان ماه زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۸ ریشتر زاهدان را لرزاند.

  بلافاصله پس از وقوع زلزله بیمارستان ها و مراکز درمانی در حالت آماده باش قرار گرفتند و تیم های ارزیاب به سطح شهرستان اعزام شدند.

وقوع زلزله ۴.۷ ریشتری در زاهدان/ گروههای ارزیاب در حال بررسی هستند+ فیلم و عکس

وقوع زلزله ۴.۷ ریشتری در زاهدان/ گروههای ارزیاب در حال بررسی هستند+ فیلم و عکس

  لحظاتی پس از زلزله و حضور مردم زاهدان در خیابانها و میادین

  زلزله  ۲۵ مصدوم برجای گذاشت

 میرادی، رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان  گفت:   تاکنون ۲۵ بیمار سرپایی به وسیله نیرو‌های اورژانس و یا با خودروی شخصی به بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان منتقل و مراجعه کرده اند. این مصدومین بر اثر افتادن از تخت و یا هنگام پایین آمدن از پله‌ها دچار مصدومیت سطحی شده اند.

 تعدادی از این افراد نیز دچار استرس و فشار روانی شده اند. از مردم تقاضا داریم خونسردی خود را حفظ نموده و هوشیار باشند. مردم در پی این زمین لرزه شدید از خانه های خود به بیرون آمده و در خیابان ها ساکن شدند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
زلزله فقط بخاطر خشکسالی و از بین رفتن آب‌های سفره های زیر زمینی هست خدا خودش به ملت عزیز مان و مردم مظلوم غزه فلسطین قهرمان رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۰۸:۲۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
همه نیازمندخدا هستند و آسیب پذیرپس بایدکاری کنند که خدا به انسان رحم کند این بلاهای نازل شده برزمین نشانه نافرمانی انسانهاست انسانها باید احساس خطرکنند و توبه و به پای خدا افتند وگرنه نابود خواهند شد""
Iran (Islamic Republic of)
رحمان
۱۲:۲۷ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
اگر بخاطر نافرمانی و گنه کاری مردم زاهدان زلزله آمده پس با این تفاسیر باید برای اسرائیل بچه کش زلزله 20 ریشتری میامد همه با خاک یکسان میشدن، این خرافات کی میخواد تموم شه نمیدانم
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۰۸:۱۷ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۸ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
خدا به هموطنان عزیز زهدان رحم کنه تا میتوانید سوره زلزال و آیت الکرسی را بخوانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۱ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
الان یه عده میان اینجا میگن کار خودشونه...
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۰۸:۵۲ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
کارخدابوده وهمه بایدازخدابترسن""
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۵:۰۷ ۳۰ آبان ۱۴۰۲
خدا خودش رحم کنه با قرص خواب،خوابیدم یکساعت بعدش از شدت زلزله طبقه سوم بیدار شدم. شب طوفانی هم هست و سرد. الانم تو خونه وای از ترس خوابم نمیبره.‌ یه تیکه کوچیک از قیامت رو امشب مردم زاهدان دیدن.
آخرین اخبار