مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین از آغاز طرح آموزش ویژه دوره سرد سال و نحوه مصرف ایمن و بهینه گاز در استان خبر داد.

علی حجتی‌پور مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین گفت: طرح آموزش نکات مربوط به مصرف ایمن و مصرف بهینه گاز طبیعی از امروز با حضور کارشناس شرکت گاز در حسینیه شهرک دانش قزوین کلید خورد.

وی افزود: در این طرح کارشناسان شرکت گاز با حضور در مساجد، پایگاه‌های بسیج، مدارس و اجتماعات مردمی به آموزش نکات اصولی مربوط به مصرف ایمن و بهینه گاز خواهند پرداخت.

حجتی‌پور این اقدام را در راستای افزایش آگاهی‌رسانی به شهروندان، دانست و افزود: با توجه به آغاز فصل سرما بر نحوه مصرف ایمن گاز با هدف پیشگیری از بروز حوادث غیرمترقبه و افزایش خودآگاهی خانواده‌ها در مراقبت از جان خود فرزندانشان تاکید ویژه داریم.

این مسئول همچنین بیان کرد: دومین اولویت شرکت گاز استان قزوین آموزش روش‌های پیشگیری از هدررفت گاز و مصرف بهینه آن است تا با توجه به افزایش مصرف در فصل زمستان، با صرفه‌جویی عمومی بتوان حتی از احتمال قطعی و افت فشار گاز پیشگیری کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در ادامه به تفاهمنامه این شرکت با آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت: این اقدام نیز در ادامه طرح آموزشی این مجموعه و با هدف نهادینه ساختن فرهنگ مدیریت صحیح مصرف انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.