مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به وقوع نزدیک به ۱۲ ساعت بارش برف در محور‌های استان طی ۲۴ ساعت گذشته، از انجام ۲۶۰ کیلومتر برف روبی در این مدت خبر داد.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به تداوم بارش برف و باران در محور‌های استان طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت : نزدیک به ۱۲ ساعت بارش برف در مجموع محور‌ها داشتیم که عمدتا در منطقه اورامانات و صحنه، کنگاور و سنقر رخ داد.

وی از انجام ۲۶۰ کیلومتر برف روبی در محور‌های استان خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر تمام محور‌های اصلی و فرعی استان (به جز گردنه تته که بسیاری از ماه‌های فصل سرد مسدود است)، باز می‌باشد و تردد برقرار است.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر بارش برف و باران در گردنه "خسرو آباد" در محدوده شهرستان اسلام آبادغرب متمرکز است.

کرمی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ تن شن و نمک در محور‌های استان کرمانشاه مصرف شده، عنوان کرد: ۷۸ نفر نیر و ۵۶ دستگاه ماشین آلات پای کار بودند.

به گفته این مسئول، ۵۷ مرتبه ریزش برداری محور‌های مختلف طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شده است.

وی از آماده‌باش کامل نیرو‌ها و تجهیزات راهداری تا پایان فصل بارندگی یاد کرد و ادامه داد: تمام راهدارخانه‌ها در محور‌های مختلف استان آماده هستند و دپو کافی شن و نمک نیز در نقاط مختلف و خصوصا برفگیر داریم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.