مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از وقوع ۵۴ مورد ریزش در محور‌های استان در پی بارش‌های اخیر خبر داد و گفت : گردنه تته به صورت موقت بسته شده است.

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، با اشاره به آغاز بارش از اواخردیروز گفت : این بارش‌ها باعث ریزش در برخی محور‌های استان خصوصا منطقه اورامانات شد.

وی از وقوع ۲۰ مورد ریزش در محور روانسر به پاوه، ۱۴ مورد در محور جوانرود، شش مورد در محور‌های پاوه، شش مورد در ثلاث باباجانی، دو مورد در گیلانغرب، دو مورد در سرپل ذهاب و چهار مورد در دالاهو خبر داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه اکیپ‌های راهداری در تمام محور‌هایی که بارش داشتیم پای کار هستند، خاطرنشان کرد: ریزش برداری در همه محور‌ها انجام شده و در هیچ محوری اکنون انسداد نداریم.

کرمی از وقوع ریزش پل ارتباطی محور گیلانغرب به سومار به نام پل چم سورک خبر داد و گفت: مسیر جایگزین برای تردد خودرو‌ها در این محور در نظر گرفته شده است.

وی به وقوع مه غلیظ و برف و کولاک در گردنه "تته" در محور پاوه به مریوان اشاره کرد و گفت: به دلیل اختلال در دید، تردد به صورت موقت در این محور ممنوع شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اعلام آمادگی ۴۵۰ نیروی راهداری در قالب ۴۶ راهدارخانه استان تا پایان فصل بارندگی، از رانندگان خواست در شرایط بارندگی شدید از تردد غیرضروری خودداری کرده و در صورت اجبار به تردد، به دلیل لغزندگی محور‌ها سرعت مطمئنه را رعایت کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.