فرمانده سپاه فجر گفت: علاوه بر آزادی ۱۲۰ زندانی جرائم غیرعمد، از ورود ۱۳۳ نفر نیز به زندان با پیگیری صلح و سازش جلوگیری شده است.

سیزدهمین مرحله طرح نذر رهایی با مشارکت سپاه فجر، ستاد دیه، اداره کل زندان ها، دادگستری فارس و خیرین نیک اندیش فارس برگزار شد.

سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر در این مراسم با اشاره به آزادی ۱۲۰ زندانی جرائم غیرعمد در سیزدهمین مرحله نذر رهایی، اظهار کرد: مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان برای آزادی این زندانیان پرداخت شده و علاوه بر این مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان نیز به صورت گذشت و اعسار بوده است.

او با بیان اینکه همچنین از ورود ۱۳۳ نفر به زندان با پیگیری صلح و سازش جلوگیری شده است، ادامه داد: اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی به خانواده زندانیان نیازمند و ارائه خدمات پزشکی، دندانپزشکی و مشاوره حقوقی از دیگر بخش‌های سیزدهمین مرحله طرح نذر رهایی بوده است.

فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اینکه همراهی و همدلی نهادها، دستگاه‌ها و خیرین فارس عامل موفقیت طرح نذر رهایی است، تصریح کرد: نذر رهایی یک حرکت تاثیرگذار فرهنگی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی است که به عنوان شاخص و الگو در سطح کشور مطرح شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.