رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز خیابان‌های آبگرفته اهواز را اعلام کرد.

سرهنگ سعید حسنوند رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز  گفت: در حال حاضر در چند نقطه از بلوار پاسداران، چند نقطه از بلوار گلستان، بلوار انقلاب، بلوار فنی و حرفه‌ای، کوی علوی، محدوده‌ای از شهرک رزمندگان، بخشی از ملاشیه، یکی دو نقطه از کیان‌شهر، یکی دو نقطه از بلوار شهید سلیمانی و پیچ گلستان آبگرفتگی وجود دارد.

او افزود: همچنین در میدان کارگر تا میدان مالیات، خیابان ۲۲ بهمن تا بلوار ملاشیه، خیابان اندیشه، بلوار پیروزی، خیابان سقراط در امانیه، میدان مولوی، خیابان هفت کیانپارس، میهن غربی، وهابی، مطهری، خیابان خرداد و در تقاطع‌های ۹ و ۱۳ کیانپارس آبگرفتگی وجود دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز  می‌گوید: با توجه به تعطیلی مدارس، در حال حاضر ترافیک در سطح شهر روان است و تا این لحظه گره ترافیکی گزارش نشده است.

سرهنگ حسنوند با بیان اینکه در این شرایط تصادفات خسارتی جزئی رخ داده، اما مشکل خاصی ایجاد نشده است، گفت: طبق قوانین آیین نامه راهنمایی و رانندگی تا زمانی که سطح معابر لغزنده هستند، موتورسواران حق تردد در معابر عمومی را ندارند بنابراین با توجه به احتمال خطر و وقوع حوادث دلخراش برای این افراد، توصیه می‌شود موتورسوران در معابر عمومی تردد نداشته باشند.

او گفت: توصیه می‌شود رانندگان قبل از حرکت، خودروی خود را از نظر وضعیت ظاهری و فنی از جمله وضعیت برف پاک‌کن‌ها، مخزن شیشه‌شور، تهویه هوای خودرو، ترمز و چراغ‌ها بررسی و پس از اطمینان از سالم بودن حرکت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اهواز  افزود: رانندگان در رانندگی توجه به جلو را رعایت کنند و حتما با سرعت مطمئنه رانندگی کنند. از توقف‌های غیرضروری در این شرایط نیز جدا خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مارکوپلو
۰۱:۰۸ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
یک محله که کاملا زیر آب رفت رو از قلم انداختین کوی مدرس(خروسی)از سمت اتوبان بهبهانی تا به انتهای فاز یک پادادخیابان ۵ و بلوار مدرس که دقیقا رو بروی پارک شهدا هستش بلوار و پارک شهدا در یک سطح شده بودن و با جرات میتون بگم که دریاچه ای به بزرگی دریاچه چیتگر تهران شده این محل رو به دریاپه شهدا نام گذاری کنند جنبه توریستی سیاحتی مهمی در فصل زمستان میشه ممنون شهرداری ، آب و فاضلاب اهواز بی لیاقت ترین و نامرد ترین مسئول در راس مدیریت خوزستان رو به مسئولین کلان روستای اهواز اهدا بکنید
Iran (Islamic Republic of)
اهوازی
۱۴:۳۱ ۰۲ آذر ۱۴۰۲
بنظر باید تیتر میزد اسامی خیابونهایی که توی اهواز آب نگرفته!چون همه ی خیابونا دریاچه شدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۰۲ آذر ۱۴۰۲
فاز ۲ بلوار وصال
اتوبان فاز ۵ پاداد
مهدیس
فراموش نشود