سردار گودرزی گفت: به واسطه تلاش مرزبانان، امروز امنیت کامل در مرز‌های غرب کشور به ویژه استان کردستان برقرار بوده و هیچ‌گونه مشکل امنیتی نداریم.

 فرمانده مرزبانی فراجا صبح امروز با حضور در یگان‌های تابعه هنگ مرزی شهرستان بانه، ضمن بررسی وضعیت مرز‌های غرب کشور و آمادگی عملیاتی و رزمی واحدها، اظهار کرد: خدمت در مناطق مرزی خصوصاً در استان حساس کردستان با شرایط جغرافیایی خاص، یک نوع جهاد در راه خداست.

سردار احمدعلی گودرزی با اشاره به نقش مهم مرزبانان در تامین و حفظ امنیت در کشور، گفت: امنیت مرز‌ها زیربنای امنیت کشور است و  از نقطه صفر مرزی آغاز می‌شود و با تلاش شبانه‌روزی کارکنان خدوم، مرزبانی جمهوری اسلامی ایران به نیرویی مقتدر تبدیل شده است.

وی به نقش مرز در امنیت کشور هم گریزی زد و خاطرنشان کرد: باید با حفظ و ارتقای آمادگی عملیاتی و رزمی، نقش خود را در حراست از مرز‌های کشور به ویژه استان کردستان به خوبی ایفا کنیم.

به گفته فرمانده مرزبانی فراجا، مناطق مرزی خصوصاً در استان حساس کردستان که دشمنان همواره چشم طمع به این خطه دارند، می‌تواند آبستن حوادث و اتفاقات باشد.

سردار گودرزی با تاکید براینکه مجموعه مرزبانی باید در تمامی لحظات آماده پاسداری و حراست از مرز‌ها باشد، عنوان کرد: به واسطه تلاش شبانه‌روزی مرزبانان و سایر متولیان امنیت امروز امنیت کامل در مرز‌های غرب کشور به ویژه استان کردستان برقرار بوده و هیچ‌گونه مشکل امنیتی نداریم.

وی ارائه آموزش‌های لازم و کاربردی به مرزبانان را ضروری دانست و افزود: آموزش فاکتور اصلی هوش و سلامت سازمانی بوده و آموزش و آگاهی‌بخشی کارکنان از نیاز‌های اساسی مرزبانی است که در پیشرفت و تعالی و دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده بسیار تاثیرگذار است.

فرمانده مرزبانی فراجا گفت: رعایت نظم و انضباط توسط کارکنان مرزبانی ضروری است و نیرو‌های مرزبانی باید با رعایت انضباط ظاهری و معنوی، احساس مسوولیت در ماموریت‌های محوله و همچنین برخورد اسلامی و در خورشان مرزبان ایران اسلامی، الگویی مناسب برای آحاد مردم باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.