وال استریت ژورنال فاش کرد دولت آمریکا نگران است در صورت حمایت کامل از رژیم صهیونیستی جنگ منطقه‌ای بزرگی رخ دهد.

وال استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در تلاش است تا بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را برای جلوگیری از تشدید تنش با شتاب فزاینده در غزه متقاعد کند.

این روزنامه آمریکایی افزود: «مقامات دولت بایدن نگران پیامد‌های داخلی بالقوه حمایت کامل از اسرائیل هستند و واشنگتن ناامیدی خود را به دولت اسرائیل از تعداد کشته‌شدگان غیرنظامی در غزه ابراز کرده است.»

وال استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی نوشت: «ما نگران تعداد تلفات فلسطینی‌ها و برنامه‌های نهایی اسرائیل برای غزه هستیم. مذاکرات بایدن و نتانیاهو تنش بیشتری پیدا کرده است، زیرا نتانیاهو به رد دوره‌های طولانی‌تر آتش بس ادامه می‌دهد».

از نخستین ساعات تجاوز به نوار غزه و پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی، دولت جو بایدن در حمایت نظامی، سیاسی و دیپلماتیک از رژیم صهیونیستی موضعی شدید اتخاذ کرد. در حالی که اکنون از سران این رژیم می‌خواهد آتش بس اعلام کند. دیپلمات‌ها و کارشناسان آمریکایی معتقدند که بایدن به ویژه با نزدیک شدن به تاریخ انتخابات ریاست‌جمهوری در آمریکا و انتخابات ایالت‌ها  نمی‌تواند قصد و نیت اصلی خود را نشان دهد.

از سویی دیگر مقاومت در عراق به آمریکا هشدار داده است در صورت ادامه حمایت همه جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی همه پایگاه‌های این کشو در عراق و سوریه را هدف قرار خواهد داد. تاکنون نیز مقاومت به صورت محدود به تعدادی از پایگاه‌های آمریکایی در منطقه حمله کرده است که با پاسخ آمریکا همراه نبود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
دقیقا هدفش همینه اما کسی نمیتونه به جنگ خدا بره
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۷:۵۴ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
طوفان الاقصی همه جا را در بر میگیره
فقط کسانی که سوار کشتی مقاومت هستند پیروز میشوند
حَتَّىٰ إِذَا جَاءَ أَمْرُنَا وَفَارَ التَّنُّورُ قُلْنَا احْمِلْ فِيهَا مِنْ كُلٍّ زَوْجَيْنِ اثْنَيْنِ وَأَهْلَكَ إِلَّا مَنْ سَبَقَ عَلَيْهِ الْقَوْلُ وَمَنْ آمَنَ ۚ وَمَا آمَنَ مَعَهُ إِلَّا قَلِيلٌ
آخرین اخبار