جنبش حماس در واکنش به ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال شماری از اسرا به بیمارستان شفا اعلام کرد این رژیم به دروغ پراکنی متوسل شده است.

 جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) یکشنبه شب در واکنش به ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال شماری از اسرا به بیمارستان شفا در بیانیه‌ای اعلام کرد، رژیم اشغالگر برای سرپوش گذاشتن به شکست امنیتی خود به دروغ پراکنی متوسل شده است.

به گزارش خبرگزاری سما فلسطین، حماس اعلام کرد، گفته‌های اشغالگران مبنی بر انتقال اسرای زخمی به بیمارستان‌ها چیز جدیدی نیست و ما قبلا این موضوع را اعلام کرده بودیم.

حماس افزوده است: اظهارات اشغالگران مبنی بر نگهداری اسرا در بیمارستان شفا، گمراه کننده و دروغی برای سرپوش گذاشتن بر شکست امنیتی و نظامی خود است.رژیم اشغالگر صلاحیت تحقیق و قضاوت را ندارد، چراکه طرفی است که به بیمارستان‌ها حمله می‌کند و ما بار‌ها خواستار تشکیل کمیته بین المللی برای مقابله با دروغ‌های آن‌ها شده‌ایم.

حماس افزوده است: بر اساس تحقیقات پلیس رژیم صهیونیستی که از سوی روزنامه عبری زبان هاآرتص منتشر شده، رژیم اشغالگر برخی از شهروندان خود را در حمله هوایی در ۷ اکتبر و تعدادی دیگر را نیز در حملات هوایی خود به غزه کشته است.

پیش‌تر ارتش رژیم صهیونیستی تصاویری را منتشر کرده و مدعی شده بود که اعضای حماس اسرای صهیونیستی را به بیمارستان شفا منتقل کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آقای خاص
۰۸:۳۹ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
عامل جنگ و جنگ خواه در هر جای دنیا انشاءالله که زودی زودی نابود شود بلکه مردم در این گذر زندگی چند روزی در آسایش زندگی کنند
آخرین اخبار