فرمانده سپاه خاش گفت: در گرامیداشت هفته بسیج بیش از ۱۹۰ عنوان برنامه در سه سطح پایگاه‌ها، حوزه‌های مقاومت و محوری شهرستانی در نقاط مختلف به اجرا در می‌آید.

  سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار در نشست خبری با خبرنگاران بیان کرد: برپایی یادواره‌های شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهیدان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل از بسیجیان، دیدار با امام‌جمعه، فرماندار و اعضای شورای اداری، اعزام گروه‌هایی جهادی به مناطق محروم، اجرای برنامه‌هایی متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی، برپایی میزهای خدمت، شرکت در نمازجمعه، همایش امامان جمعه و جماعات ایرندگان و سران قبایل و طوایف خاش، کوه‌پیمایی بسیجیان، رزمایش خدمات اصناف، رزمایش جهادگران بسیجی، اهدای جهیزیه، تور دوچرخ سواری، برپایی نشست‌های تبیینی در حوزه‌های مقاومت، دانشگاه‌ها و مدارس و نمایش اقتدار بسیجیان در همایش پنج آذر از شاخص‌ترین برنامه‌ها در پاسداشت هفته بسیج هستند.

وی افزود: در طول هفته بسیج علاوه بر مشارکت ۹۰ گروه جهادی بسیج در رزمایش جهادگران فاطمی ۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان زیرپوشش کمیته امداد اهدا خواهد شد.

فرمانده سپاه خاش برپایی جشنواره ورزش‌هایی بومی و محلی در اسماعیل‌آباد، یادواره شهید و مراسم یازدهمین سالگرد شهید لکزایی، همایش پیاده‌روی خانوادگی و یادواره شهدای شاخص، محلات و امنیت را از دیگر اقدامات در طول هفته بسیج برشمرد و گفت: جهان امروز، جهان روایتگری بوده و خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای در خط مقدم این جبهه قرار دارند و نقش آنان را در موضوعات و رویدادهای مختلف مانند پوشش اخبار تجاوزات وحشیانه اسرائیل به غزه و مناطق فلسطینی‌نشین داریم .

وی ادامه داد: ۵۰ خبرنگار در این راه به شهادت رسیدند در حالیکه خبرنگاران مظلومیت مردم غزه و تجاوز به کودکان و زنان و مردم بی‌گناه، بمباران و حملات موشکی و جنایت‌هایی فجیع نیروهای رژیم صهیونیستی را روایتگری می‌کنند.

سردار مالدار نقش و حضور بسیجیان از سال‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، جبهه مقاومت، مدافعان حرم و مشارکت در حوزه‌های محرومیت‌زدایی، خدمت‌رسانی و امدادرسانی در مواقع سیل، زلزله، کرونا و آسیب‌های مختلف دارای اهمیت عنوان کرد و افزود: به برکت تلاش‌ها ایثار و مجاهدت‌های بسیجیان دستاوردهای عظیمی خلق شده که در راستای امید آفرینی بوده، بنابراین از مسوولان انتظار می‌رود در حوزه خدمت‌رسانی به مردم تمام تلاش خود را بکار گیرند و در راستای جذب حداکثری و دفع حداقلی تدبیر کنند.

وی اظهار کرد: شرکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی دارای اهمیت بوده و در انتخابات امسال باید اقتدار و عظمت نظام به دنیا نشان داده شود.

فرمانده سپاه خاش گفت: طرح اعتلای بسیج با مشارکت بسیجیان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در محلات اسلامی از دیگر برنامه‌هایی است که سند راهبردی آن تدوین شده و در قرارگاه‌های یازده‌گانه بسیج این موضوع دنبال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار