سرویس دهی خط یک مترو مشهد به دلیل نقص فنی با اختلال مواجه شد

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: خط یک مترو به دلیل نقص فنی یکی از قطارها در سرویس دهی صبح امروز ٢٨ آبان ماه با تاخیر ١۵ دقیقه ای مواجه شد.

مرتضی مهاجر مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: ساعت هفت و ٣٠ دقیقه یک قطار در ایستگاه پروین اعتصامی دچار نقص فنی شد.

وی اضافه کرد: این حادثه موجب شد مترو خط یک در این مسیر به سمت وکیل آباد در ایستگاه های غدیر، پروین اعتصامی و ١٧ شهریور با تاخیر سرویس دهی مواجه شود.

مدیر روابط عمومی شرکت بهره برداری قطار شهری مشهد گفت: این مشکل پس از تاخیر ١۵ دقیقه ای در ساعت هفت و ۴۵ دقیقه برطرف و سرویس دهی در این مسیر از سر گرفته شد.

 با وجود رفع نقص کلی اما واگنهای این قطار در ایستگاههای مختلف توقف حدود پنج دقیقه ای داشت که این تاخیرها با اعتراض مسافران همراه شد.

خط یکم قطار شهری مشهد به طول ۱۹ کیلومتر از پایانه غدیر نخریسی تا وکیل آباد اسفند ۱۳۸۹ به بهره برداری رسید و هم اکنون روزانه به طور میانگین ۱۳۰ هزار نفر در این مسیر جا به‌جا می‌شوند. مسیر توسعه ۴.۵ کیلومتری این خط نیز از ایستگاه غدیر تا فرودگاه مشهد در دهه فجر سال ۱۳۹۴ به بهره برداری رسید.

برچسب ها: مترو ، نقص فنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار