مشکلات ترافیکی خیابان سیمای ایران مرتفع شد

معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۲ تهران، از اجرای عملیات اصلاح هندسی در خیابان سیمای ایران با هدف روان‌سازی ترافیک، کاهش حوادث و ارتقاء ایمنی محل خبر داد.

محمد حسین کریمی معاون حمل و نقل ترافیک منطقه ۲ پایتخت گفت: وجود مراکز درمانی و آموزشی همچون بیمارستان لاله و دانشگاه آزاد اسلامی، حجم بالای تردد در خیابان سیمای ایران را موجب شده است و از سوی دیگر عدم رعایت قوانین ترافیکی توسط برخی از شهروندان و پارک دوبله خودروها در این خیابان و معابر منتهی به آن، مشکلات ترافیکی را در این خیابان تحمیل کرده است.

وی افزود: در همین راستا با هدف تأمین حداکثری رضایت شهروندان و نیز روان سازی ترافیک و ارتقاء ایمنی محل نسبت به انجام اصلاح هندسی و احداث رفیوژ میانی در این خیابان و خیابان استاد شجریان اقدام شد.

کریمی با تأکید بر نقش اصلاح هندسی در روان سازی ترافیک شهری یادآور شد: اصلاحات یاد شده با تکیه بر اقدامات کارشناسی انجام شده است.

معاون شهردار منطقه۲ گفت:اصلاح مسیر عبور و مرور از خیابان شجریان به سیمای ایران و بلعکس و نیز احداث رفیوژ میانی در خیابان سیمای ایران، تهیه و نصب جداول بتنی پرسی، نصب کفپوش بتنی پرسی و نصب علائم ترافیکی از اقدامات اجرایی و پیشگیرانه این طرح بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پویا محمدعلیها
۰۰:۴۲ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
با سلام و احترام؛ متاسفانه این گفته ی ایشون اصلا صحت ندارد و خیابان سیمای ایران هر روز شلوغ تر از دیروز است و هیچ مشکلی رفع نشده است مخصوصا در نزدیکی دانشگاه آزاد؛ لطفا با تهیه گزارش میدانی به فریاد اهالی منطقه برسید
آخرین اخبار