تغییر مسیر موقت خطوط اتوبوس تندروی اصفهان

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: خطوط یک و دو اتوبوس تندرو با تغییرات موقتی به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند.

سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با توجه به برگزاری مراسم تجمع بزرگ حمایت و دفاع از کودکان مظلوم غزه در اصفهان همزمان با سراسر جهان، محدودیت‌هایی از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۱۷:۰۰ امروز  بیست‌وهفتم آبان_ برای تردد اتوبوس‌های خطوط یک و دو تندرو ایجاد می‌شود.

سیدمهدی علاء‌الدینی افزود: مسافران خط یک تندرو در صورتی که قصد عبور از روی پل بزرگمهر را دارند باید ایستگاه قبل از این پل پیاده و ایستگاه بعد از پل دوباره سوار اتوبوس شوند، زیرا این خط از ساعت ۱۵ تا پایان مراسم به‌صورت دو بخش، یکی حدفاصل پایانه باغ‌قوشخانه تا ایستگاه قبل از میدان بزرگمهر و دیگری حدفاصل ایستگاه پل یزدآباد تا قبل از پل به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند.

او با اشاره به مسیر حرکت خط دو تندرو در زمان برگزاری ویژه برنامه حمایت از مردم فلسطین، خاطرنشان کرد: مسیر عبور اتوبوس‌های این خط از پایانه آبشار با عبور از خیابان آبشار سوم، پل غدیر، خیابان ۲۲ بهمن، به چهارراه نورباران می‌رسد و ادامه مسیر می‌دهد؛ اتوبوس‌های این خط برای برگشت نیز از همین مسیر استفاده می‌کند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.