نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با همراهی جمعی از مدیران استان، در مسجد کوفه محله شیخداد با اهالی این محله دیدار و گفتگو کرد.

جوکار، نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی دیدار با اهالی محله شیخداد گفت: محله شیخداد از محلات قدیمی یزد با بافت تاریخی غنی است که دارای مشکلاتی در زمینه‌های مختلف است و مردم این محله، مشکلات خود را به صورت رو در رو با مسئولان مربوطه درمیان گذاشتند.

او اظهار کرد: احداث فضا‌های فرهنگی، ورزشی و آموزشی، استفاده از املاک وقفی با توافق شهرداری و اوقاف و تعیین تکلیف فضا‌های موقوفه رهاشده که در تملک آموزش و پرورش است از موارد بررسی شده در این دیدار بود.

جوکار تصریح کرد: نبود زمین چمن مصنوعی و کمبود فضای سبز از مشکلات دیگر این محله است که مقرر شد زمین مورد نیز از سوی اداره اوقاف تامین و پس از تجهیز توسط شهرداری در اختیار شهروندان قرار گیرد.

او با اشاره به کمبود فضای پارک خودرو در محله شیخداد گفت: مقرر شد شهرداری با خرید املاک مورد نیاز از مالکان فضای مناسبی برای ایجاد پارکینگ درون محله‌ای ایجاد کند. همچنین در کنار محوطه پارکینگ فضای سبز احداث می‌شود تا امکان برگزاری برنامه‌های متنوع از جمله نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری فراهم شود.

جوکار اضافه کرد: تامین روشنایی کافی برای معابر این محله از دیگر برنامه‌های مطرح شده بود که شهرداری و شرکت توزیع برق استان موظف به پیگیری آن شدند.

نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با توجه به پیوستگی بام منازل در بافت تاریخی و لزوم توجه بیشتر به امنیت این ناحیه، مقرر شد فرماندهی انتظامی استان نسبت به تامین گشت به صورت موتوری و خودرویی اقدام کند.

جوکار افزود: بازسازی ساختمان‌های قدیمی و معابر و همچنین احداث خانه محله برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری از دیگر موارد خواسته شده از سوی مردم بود و برای پیگیری و انجام به نهاد‌های مربوطه محول شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.