بیش از ۶۰ درصد معابر منطقه ۸ اصفهان مزین به تمثال شهدا شد

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: تابلوی بیش از ۶۰ درصد از معابر این منطقه به تمثال مبارک شهدای گرانقدر مزین شد.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: تابلوی بیش از ۶۰ درصد از معابر این منطقه مزین به تمثال مبارک شهدای گرانقدر شد و مابقی به‌دلیل نبود اطلاعات و تصاویر به تعویق افتاده است، از این‌رو از شهروندان تقاضا داریم برای تکمیل این اطلاعات با ورود سامانه name.isfahan.ir در پویش «به‌نام شهید» شرکت کنند.

علی باقری با اشاره به گرامیداشت ۲۵ آبان، سالروز تشییع ۳۷۰ شهید والامقام عملیات محرم در سال ۱۳۶۱ در اصفهان افزود:  از سال‌های گذشته تعداد زیادی از معابر شهر اصفهان به نام شهدا مزین شده و یادآور آن است که آرامش و آسایشی که در این معابر وجود دارد را مدیون و مرهون از جان گذشتگی این شهیدان هستیم.

او گفت:  نام و تصاویر شهدای بزرگوار روی معابر و کوچه‌ها علاوه بر اینکه رشادت‌های آن‌ها را به نوجوانان و جوانان معرفی می‌کند، تقدیر و تشکر کوچک و اندکی از والدین آن‌ها به پاس تربیت چنین فرزندی از خودگذشته را می‌رساند و شاید امید و دلخوشی کوچکی برای خانواده شهدا باشد که ایثارگری فرزند شهیدشان و ماجرای از جان گذشتگی آن از ذهن و یاد سایر شهروندان پاک نخواهد شد.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان افزود:  تاکنون تعداد ۴۸۹ نام شهید روی معابر این منطقه تبرک شده که از این تعداد، تمثال ۳۰۹ شهید روی تابلو معابر تأیید، چاپ و نصب شده است که حدود ۶۰ درصد نام‌گذاری‌ها را شامل می‌شود.

باقری با بیان اینکه نام ۱۸۰ شهید دیگر بدون درج تصویر روی معابر منطقه هشت نام‌گذاری شده که اطلاعاتی از آن‌ها در دست نداریم، با اشاره به دعوت شهروندان به پویش «به‌نام شهید» بیان داشت: از شهروندان این منطقه دعوت به‌عمل می‌آید با ورود به سامانه name.isfahan.ir نسبت به تکمیل این اطلاعات اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.