رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل از آغاز اجرای طرح ملی حفظ موضوعی آیات قرآن کریم «مستورا» همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل خبر داد.

حجت‌الاسلام صابر طهماسبی در آئین تجلیل از مربیان قرآن طرح سمیر در اردبیل، اظهار کرد: طرح حفظ موضوعی قرآن کریم یکی از شاخص‌ها و برنامه‌های ابلاغی سازمان دارالقرآن‌الکریم است که امسال به عنوان یکی از اولویت‌های کاری ابلاغ شده و اجرا می‌شود.

او بر ضرورت استفاده از پیام‌های قرآنی در بطن جامعه و نیز در بین خانواده‌ها تاکید کرد و گفت: طرح حفظ موضوعی قرآن کریم «مستورا» با هدف گفتمان‌سازی و حفظ موضوعی قرآن کریم در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل با اشاره به اینکه این طرح قرآنی با مشارکت و همکاری مدارس، ادارات، مؤسسات و خانه قرآنی اجرا خواهد شد، تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح، ۱۲ آیه موضوعی قرآن کریم انتخاب شده و در قالب یک کتابچه چاپ شده که در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

حجت‌الاسلام طهماسبی افزود: در این طرح حفظ موضوعی قرآن که منبع آموزشی آن کتاب «مستورا» بوده، ۱۲ آیه کاربردی با مقتضیات روز جامعه را داوطلبان حفظ خواهند کرد و در پایان دوره در صورت کسب امتیاز لازم، گواهینامه به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.