رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان از اجرای طرح آرامش در شهر با محوریت پاکسازی نقاط آلوده از جمع آوری معتادان متجاهر و توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سعید داداب نیا گفت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر و پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان و توزیع کنندگان موادمخدر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری کلانتری‌ها و پلیس‌های تخصصی این طرح را در سطح شهرستان اهواز به مدت ۴۸ ساعت به مرحله اجرا گذاشتند.

او می‌گوید: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی عوامل توزیع و خرید و فروش مواد مخدر در سطح شهرستان شدند.

به گفته او ماموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقدار ۲۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع سنتی و صنعتی و مقادیر زیادی اقلام ممنوعه و ابزار آلات استعمال و فروش مواد مخدر را کشف کردند.

این مقام انتظامی می گوید: در این طرح تعداد ۱۶۹ نفر خرده فروش مواد مخدر و تعداد ۲۳۶ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان خوزستان با اشاره به توقیف ۲ دستگاه خودرو متخلف در استان، گفت: پلیس با قدرت در مقابل هرگونه بی نظمی و هنجارشکنی خواهد ایستاد و انتظار می‌رود تا مردم عزیز در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: دستگیری ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.