به منظور برگزاری اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور در استان گلستان مدیر کل صداوسیمای استان با حضور در شهرستان بندرترکمن با خانواده شهیده مرجان نازقلیچی دیدار و گفت و گو کرد.

شکری نیا در این دیدار ضمن یاد و خاطره شهیده نازقلیچی گفت: وحدت و اتحاد دشمن شکن و بی نظیری که بین اهل تسنن و تشیع استان گلستان وجود دارد در دنیا زبانزد و مایه خوشحالی دوستان نظام و ناراحتی دشمنان و معاندان است و تمام این همدلی و همراهی‌ها از خیر و برکت خون شهداست.

او افزود: دشمن با تمام حیله‌ها و دسیسه‌ها و نیرنگ‌ها تلاشش را به کار بسته تا این صفوف وحدت و اتحاد را از بین ببرد و کم رنگ کند، ولی برادران اهل تسنن دوشادوش اهل تشیع با تبعیت از رهنمود‌های مقام عظمای ولایت و شناخت اهداف کثیف دشمنان، نقشه شومشان را باطل کرده و خدارو شکر معاندان تا کنون اصلا نتوانستند کوچک‌ترین خللی در این صفوف ایجاد کنند و در آینده هم همین گونه خواهد بود.

شکری نیا با اشاره به جنایات ننگین رژیم اشغالگر صهیونیستی در فلسطین و نوار غزه گفت: وجدان هر انسان آزاده‌ای که جنایات ننگین و وحشت بار اسراییل آدمکش را در حمله به غیرنظامیان و بیمارستان‌ها و خصوصا کودکان بی پناه می‌بیند نمی‌تواند ساکت باشد.

او گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا و همپیمانانش که در این جنایت نقش آفرینی کردند همگی سهیم هستند و جای تاسف و تعجب دارد که این اتفاقات پیش چشم مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی بیان روی می‌دهد و سازمان ملل و شورای امنیت متاسفانه فقط نظاره گرند.

شکری نیا با اشاره به خدمات ارزنده شهیده نازقلیچی افزود: ایشان در تمامی صحنه‌های نظام حضوری فعال و مثمرثمر داشت و به پاس تلاش‌های گرانبهایش بود که به عنوان شهید شاخص سال۹۶ انتخاب شدند که از افتخارات نظام است.

او ادامه داد:خدمات ارزنده شهیده نازقلیچی باعث شد که بین تمام مردم منطقه و استان چه در زمان حیات و همچنین بعد از شهادتش همچنان جایگاه والایی داشته باشد و مردم ثابت کردند قدردان مسئولان خدمتگزارشان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.