برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه شنبه ۲۷ آبان در گلستان

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مراسم راهپیمایی حمایت از مردم غزه روز شنبه ۲۷ آبان در بیش از ۴۰ نقطه در گلستان برگزار می شود.

نجیب‌الله تاری گفت:همزمان با سراسر کشور، مراسم راهپیمایی حمایت از مردم غزه روز شنبه ۲۷ آبان ماه در استان نیز برگزار می‌شود و برای برگزاری این مراسم در بیش از ۴۰ نقطه برنامه ریزی شده است.

نجیب‌الله تاری افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، در تمامی شهر‌ها و روستا‌های این استان، شاهد انجام راهپیمایی در حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه و محکومیت حملات ناجوانمردانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به خصوص در روز‌های اخیر با حمله به بیمارستان‌ها و پناهگاه‌های مردم، خواهیم بود.

او گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، در نقاط مختلف استان، مراسم از ساعت ۱۰ صبح به بعد انجام خواهد شد، اما تلاش داریم تا بر اساس هماهنگی سطح ملی، بیشتر نقاط استان این راهپیمایی را ساعت ۱۵ برگزار کنند.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در گرگان مرکز استان، راهپیمایی در ساعت ۱۵ از میدان شهرداری (وحدت) آغاز و راهپیمانان مسیر خیابان شهید بهشتی تا سه راه بانک ملی را با سردادن شعار‌های ویژه این ایام، طی خواهند کرد.

تاری اضافه کرد: پس از تجمع مردم در انتهای مسیر (سه راه بانک ملی)، استاندار گلستان سخنرانی خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.