مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه‌وبویراحمد از احتمال وقوع باران سیل آسا در استان خبر داد و اعلام کرد که در همین راستا امدادگران استان به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

 کاظم فلاحی‌دوست عنوان کرد: در پی پیش‌بینی انجام شده و صدور هشدار سطح سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید و رگباری باران، وزش شدید باد در روز پنج‌شنبه، در کهگیلویه‌وبویراحمد نیرو‌ها به حالت آماده‌باش درآمدند.
 
وی تصریح کرد: نیرو‌ها آماده و امکانات و تجهیزات لازم برای پیشگیری و امدادرسانی به حوادث احتمالی در اختیار آنان قرار داد.
 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از مردم خواست نکات ایمنی را رعایت کنند و افزود: در هنگام بارش باران از حضور در ارتفاعات و استقرار در حاشیه رود‌ها و مسیل‌ها پرهیز کنند. در هنگام وزش باد نیز پرهیز از حضور در لبه پشت‌بام و بالکن‌ها، استقرار در زیر سازه‌های نیمه کاره و ناپایدار و… از جمله هشدار‌هایی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.
 
علاوه بر کهگیلویه‌وبویراحمد، به دلیل پیش‌بینی باران، وزش شدید باد و کاهش دما در روز‌های چهارشنبه در استان‌های ایلام، خوزستان، نیمه غربی و جنوب کرمانشاه، غرب کردستان و غرب و جنوب لرستان و در روز پنج‌شنبه، در استان‌های ایلام، غرب و جنوب لرستان، خوزستا، نیمه شمالی فارس، بوشهر و غرب و جنوب هرمزگان نیرو‌های هلال‌احمر این استان‌ها نیز در آماده‌باش هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.