فرمانده انتظامی مهاباد از توقیف ۲ دستگاه خودرو حامل البسه قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در ایستگاه بازرسی دارلک این شهرستان خبر داد.

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ماموران ایست بازرسی دارلک در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و در حین کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه اتوبوس مسافربری و یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده موفق به کشف ۲ هزار و ۲۹۸ ثوب انواع البسه قاچاق و ۱۰۷ کیلوگرم البسه تاناکورا که فاقد هر گونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود شدند.

 فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده و در این رابطه ۲ متهم دستگیر شده که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شده اند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات از عملکرد پلیس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.