معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: جنایات اسرائیل غاصب در غزه باید به تصویر کشیده شود تا بیداری و هوشیاری احساسات و عواطف جهانیان هرچه بیشتر رقم بخورد.

ابوالفضل رفیعی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان  در جلسه هماهنگی راهپیمایی مردمی حمایت از غزه، گفت: رژیم صهیونیستی بر اثر ضربه بسیار محکم و تعیین‌کننده رزمندگان فلسطینی در حال متلاشی شدن و نابودی است.

وی گفت: شرایط غزه با توجه به مقاومت و ایستادگی مردم آن در برابر اسرائیل کودک کش بسیار دشوار است اما قدرتهای جهانی خود را به خواب زده‌اند ولی در نهایت پیروز این میدان مردم غزه و فلسطین هستند.

معاون استاندار زنجان با بیان اینکه دشمن خونخوار در غزه برای جنایت و کشتار کودک، زن و مرد و پیر و جوان هیچ حدی قائل نیست، افزود: اقشار مختلف مردم زنجان برای حمایت از کودکان و مادران مظلوم غزه و اعلام انزجار از حملات ددمنشانه اسراییل غاصب به خیابان‌ها می آیند.

وی گفت: این راهپیمایی روز شنبه هفته آینده از خیابان امیرکبیر زنجان آغاز می شود و با تجمع در میدان انقلاب به پایان می رسد.

رفیعی با بیان اینکه هم اکنون دلهای مومنین و مردم نوعدوست برای این حرکت ضد صهیونیستی آماده است، افزود: همچنان که در بسیاری از فعالیت های مردمی نتیجه مطلوبی کسب شده، ریشه و بن مایه این راهپیمایی نیز مردمی است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت تقویت حضور مردم در این صحنه، گفت: کشتار بیش از پنج هزار کودک فلسطینی بر اثر حملات ددمنشانه اسراییل به غزه ضرورت این امر را مضاعف می کند.

حجت الاسلام سعید احمدی افزود: در پی شکستی که جوانان و مردم غیور فلسطین و حماس در طوفان اقصی به اسراییل غاصب تحمیل کردند خوی حیوانی اسراییل غاصب بیش از گذشته نمود یافت و هر روز شاهد کشتار مادران و کودکان و مردم مظلوم غزه هستیم.

وی تاکید کرد: امروز مردم دنیا نسبت به ظلم و جنایات رژیم غاصب اسرائیل بیدار شده است و هر روز دامنه اعتراضات علیه این رژیم نامشروع بیشتر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.