فرمانده انتظامی لرستان گفت: روزانه شاهد هستیم که پرسنل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دفاع از ارزش‌ها، دفاع از امنیت و آرامش مردم جان خود را فدا می‌کنند.

یحیی الهی در آیین تشییع پیکر شهید ستوان یکم ایوب رومیانی بیان کرد: شهدا در نزد پروردگار جایگاه رفیعی دارند و شهدا با بصیرت دینی قدم در راه دفاع از اسلام نهادند و به عالی‌ترین درجات رسیدند.

وی اظهار کرد: شهدا برای حمایت از دین خدا و ارزش‌های الهی و انسانی جان خویش را فدا کردند و ثمره خون شهدا پیروزی جبهه حق است.

وی با بیان اینکه شهدا برای دفاع از حریم ولایت جان خود را فدا کرده‌اند، ادامه داد: شهادت یک رزق الهی و بالاترین مزد مردان الهی و مجاهدان فی‌سبیل‌الله است.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه شهدا در قیامت دارای مقام شفاعت هستند، بیان کرد: در روایت‌ها آمده‌ که سه طایفه شفاعت می‌کنند و یک دسته از این افراد شهیدان هستند و ما امیدواریم در آخرت از شفاعت آنان برخوردار شویم.

سردار الهی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی ۵۵ شهید را از ابتدای امسال تاکنون، تقدیم انقلاب و ارزش‌های اسلامی کرده‌است، گفت: نیروهای مسلح برای برقراری امنیت از مرزها در همه نقاط کشور حضوری مقتدر و فعال دارند.

وی افزود: امروز در شهادت باز است و هرچند روز یک‌بار شاهد هستیم که یکی از رزمندگان انتظامی در دفاع از ارزش‌ها، دفاع از امنیت و آرامش مردم جان خویش را فدا می‌کنند.

الهی با بیان اینکه قیام انقلاب اسلامی ما برگرفته از قیام و نهضت عاشوراست، اظهار داشت: ما ملت امام حسین(ع) هستیم؛ ملت امام حسین (ع) پرورش‌یافته قیام عاشورا و مکتب سیدالشهدا است، و این مکتب با ایثار شهادت عجین شده‌است.

وی با تاکید به اینکه نیروهای مسلح ادامه‌دهنده راه شهدا و رزمندگان دفاع مقدس هستند، افزود: همه ما مدیون خانواده شهدا هستیم و باید با زنده نگه‌داشتن یاد شهدا ادامه‌دهنده راه آنها باشیم.

شهید ایوب رومیانی مامور انتظامی کلانتری ۱۳ آبادان بود که در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان سوخت در شهر آبادان مجروح و روز ۲۱ آبان به درجه رفیع شهادت نائل شد، این شهید بزرگوار متولد ۱۳۶۷ در روستای رومیانی رومشکان، دارای سه فرزند پسر و یک فرزند دختر خردسال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.