سردار سلیمانی گفت: مردم افتخار آفرین و ولایت مدار ایران دست از آرمان‌های خود که اهداف بلند انقلاب اسلامی و همان آرمان‌های امام راحل است، برنداشته‌اند.

مردم ولایت‌مدار دست از آرمان‌های انقلاب برنداشته‌اندبه گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین به مناسبت آغاز هفته بسیج در جمع خبرنگاران در بهشت زهرا(س) حضور پیدا کرد و در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان گفت: پیام شهدا اعم از شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت؛ عزت مسلمانان و دستیابی به مرحله نهایی تمدن اسلامی و زمینه سازی برای خورشید عظمای امامت حضرت ولیعصر (عج) است.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج تأکید کرد: پیام شهدا این است که تمام توان خود را با صدق نیت و اخلاص، با روحیه جهادی به میدان بیاوریم؛ تا بسترساز و زمینه ساز تشکیل دولت اسلامی و ان‌شاءالله تعالی ورود به مرحله تمدن نوین اسلامی باشیم؛ برای آماده شدن برای ظهور حضرت حجت (عج).

سردار سلیمانی گفت: مردم افتخار آفرین، شهید پرور و ولایت مدار ایران، دست از آرمان‌های خود که اهداف بلند انقلاب اسلامی و همان آرمان‌های امام راحل است، برنداشته‌اند و همچنان با حضور خود در صحنه‌های گوناگون از آرمان‌های امام راحل تا سرحد جان و تقدیم خون خود حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار