سومین نشست منطقه‌ای امامان جمعه شرق خراسان رضوی، به میزبانی شهرستان تایباد برگزار شد.

امام جمعه تایباد در این گردهمایی گفت: هدف از برگزاری این نشست‌ها باید همفکری و تبادل نظر در موضوعات مختلف شهرستان‌های عضو این کارگروه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ملکی ابرده افزود: باید با استفاده از ایده‌های جدید و ظرفیت‌های موجود در هر شهرستان به سمت و سوی شناسایی مشکلات در بخش‌های مختلف باشیم و در نهایت رضایتمندی اجتماعی را به همراه داشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اهدافی که این نشست‌های منطقه‌ای دنبال می‌کند حضور اقشار مختلف مردم بویژه جوانان در پایگاه‌های نمازجمعه است، گفت: از هر فرصت و توانی برای حضور پرشور خانواده‌ها بویژه جوانان باید در فریضه دینی نمازجمعه استفاده کرد، جوانانی که در راس هجمه‌های شوم دشمنان قرار دارند.

امام جمعه تایباد با تاکید براینکه دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش یک نهاد آموزشی به شمار می‌روند و در این راستا نقش خطیری دارند، گفت: ارتباط با نخبگان و چهره‌های تاثیرگذار هر شهرستان می‌تواند نقش زیادی در اهداف و برنامه‌های پیش بینی شده فرهنگی و مذهبی داشته باشد که این مهم نباید فراموش شود و تقویت این حوزه را می‌طلبد.

حجت الاسلام والمسلمین ملکی افزود: در زمان حاضر یکی از مهمترین موضوعاتی که برای هر خانواده یک دغدغه محسوب می‌شود، مسکن و اشتغال است، رفع این مشکل بدون شک در کاهش آسیب‌های اجتماعی تاثیر زیادی دارد.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم برای خانه دار شدن و اشتغال جوانان گام‌های خوبی برداشته است که این نیاز به تلاش و همت مدیران دستگاه‌های اجرایی دارد تا هرچه سریعتر به سرانجام برسد.

سومین نشست منطقه‌ای امامان جمعه شرق خراسان رضوی با حضور ائمه جمعه شهرستان‌های فریمان، تربت جام، سرخس، باخرز، صالحآباد، خواف، تایباد،بخش رضویه، نصرآبادو ملک آباد برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.