مایک جانسون از لایحه خود به منظور جلوگیری از تعطیلی دولت فدرال آمریکا در مجلس نمایندگان خبر داد.

از زمانی که جمهوریخواهان موفق به کسب اکثریت در مجلس نمایندگان آمریکا شده اند، دولت بایدن در تصویب بودجه سالانه خود در کنگره دچار مشکل شده است. این امر تاکنون دو بار دولت فدرال را تا آستانه تعطیلی کشانده، اما با انتخاب رئیس جدید مجلس نمایندگان امیدواری‌ها برای حل و فصل اختلافات افزایش یافته است. 

به گزارش تله تریدر، مایک جانسون، رئیس جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا امروز (سه شنبه) اعلام کرد لایحه پیشنهادی من می‌تواند حمایت هر دو حزب اصلی کنگره را جلب کرده و منجر به پایان خطر تعطیلی دولت فدرال شود. 

جانسون که با شبکه سی ان بی سی در حال گفتگو بود، خاطر نشان کرد: اجتناب از تعطیلی دولت فدرال امری ضروری است. علاوه بر این، من فکر می‌کنم مجلس نمایندگان می‌تواند به یک راهکار مستمر برای حل این مشکل دست یابد. 

پیشنهاد جدید رئیس مجلس نمایندگان پیش‌تر از سوی چاک شومر، رهبر دموکرات‌های سنا و میچ مک کانل، رهبر جمهوریخواهان مجلس سنا حمایت شده بود. 

جمهوریخواهان به شدت به دنبال کاهش هزینه‌های دولت فدرال هستند و بر این باورند میزان بدهی‌های دولت در حال افزایش بوده که این امر به معنای بدهی نسل‌های آینده ایالات متحده است. با این حال، دولت بایدن به دنبال تامین مالی طرح‌های خدمات اجتماعی و نیز کمک‌های خارجی به ویژه به اوکراین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار