برپایی نمایشگاه دستاورد‌ها و خلاقیت‌های بسیجیان آذربایجان غربی

دستاورد‌ها و خلاقیت‌های بسیجیان آذربایجان غربی در معرض دید عموم قرار گرفت.

نمایشگاه‌های اسوه پایگاه‌های مقاومت بسیج  با هدف اعتلای سند بسیج و ارتقای بسیج مساجد و مردم‌سالاری دینی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی پارک جنگلی ارومیه با حضور محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی گشایش یافت و ضمن آن مقام ارشد اجرایی استان به مدت پنج ساعت از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی روز سه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه اسوه ویژه پایگاه‌های مقاومت بسیج آذربایجان‌غربی در گفتگو با خبرنگاران گفت: نمایشگاه‌های اسوه پایگاه‌های مقاومت با مشارکت ۲ هزار و ۲۰۰ پایگاه بسیج در استان آغاز به کار کرده و ۷۰۰ پایگاه به مرحله شهرستانی و ۵۰ پایگاه به مرحله استانی راه یافته‌اند.

سردار پاسدار محمدحسین رجبی افزود: در این نمایشگاه که در محل پارک جنگلی در محل نمایشگاه های بین المللی ارومیه ترتیب یافته است ۵۰ غرفه دستاورد‌ها و خلاقیت‌های بسیجیان در ارومیه را عرضه کرده اند.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه توانمندی‌ها و عملکرد پایگاه‌های نمونه استان به مدت سه روز از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه به نمایش گذاشته شده است..

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه نظر تخصصی معاونان در راهیابی به مرحله اسوه کشوری تأثیرگذار خواهد بود، ادامه داد: در سطح کشور پایگاه‌های روستایی و شهری در تراز انقلاب و در خدمت مردم هستند و ارزش‌های دینی را در خدمت نشان همواره نشان داده اند.

سردار رجبی اظهار کرد: هرچند از بین این جمع شرکت کننده تعدادی از پایگاه‌ها به مرحله کشوری راه خواهند یافت، ولی تمامی پایگاه‌ها با تأکید بر انگیزه، تعهد به اهداف اسلامی و یکپارچگی بسیجیان، در جهت دفاع از امنیت پایدار مردمی و ارتقای ارزش‌های انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

وی گفت: جذب مشارکت اقشار تخصصی بسیج در این نمایشگاه از اهداف مورد پیگیری بوده است و کارگاه‌ها، نشست‌های تخصصی و ارائه اطلاعات جدید از جمله فعالیت‌های این رویداد محسوب می‌شوند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: امروز نقش بسیج در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف جامعه بسیار تأثیرگذار است و تلاش بسیجیان در این زمینه قابل تقدیر است.

وی با اشاره به مساله غزه هم گفت: خوی درنده رژیم غاصب اسراییل بار دیگر صحنه‌هایی را در غزه مقابل دیدگان جهانیان به تصویر کشید و هدف قراردادن بیمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و مناطق مسکونی از راه دور با توپخانه و جنگنده‌ها و بمب‌های غیرمتعارف و ممنوعه و قطع آب و برق مردم غزه در سکوتِ مجامع بین‌المللی و نهاد‌های حقوق بشری تصویر واقعی رژیم ضعیف و آسیب‌پذیر صهیونیستی را اشکار کرد.

سردار رجبی اظهار کرد: در این جنگ منش و مشی غیر انسانی رژیم صهیونیستی بیش از پیش آشکار و عجز و ناتوانی رژیم از رویارویی مستقیم با نیرو‌های مقاومت نمایان شد.

وی با تأکید بر اهمیت تبیین اصول‌دینی به‌عنوان محور اصلی نمایشگاه، اضافه کرد: این رویداد به عنوان یک فرصت برتر برای آموزش و گسترش ارزش‌های انقلابی مورد توجه قرار گرفته است.

نمایشگاه اسوه تا ۲۵ آبان ماه در سالن شماره ۲ نمایشگاه بین‌المللی ارومیه در پارک جنگلی برپاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.