فرمانده سپاه شهدا:

بازسازی واحد‌های مسکونی زلزله زده خوی تا فصل سرما باید تکمیل شود

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: تلاش و همت مسئولان باید مضاعف شود تا بازسازی واحد‌های مسکونی زلزله زده خوی تا فصل سرما باید تکمیل شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با حضور در شهرستان خوی ضمن بازدید از روند بازسازی مناطق زلزله زده از فعالیت گروه‌های جهادی در منطقه تجلیل کرد و با تقدیر از تلاش‌های گروه‌های مختلف در بازسازی مناطق زلزله زده گفت: انسجام و وحدت رویه در امدادرسانی و بازسازی مناطق زلزله زده با مدیریت خوب استانی و شهرستانی به یک الگو تبدیل شده است.

سردار محمد حسین رجبی تصریح کرد: در این زلزله  از ظرفیت شهرستان، خیران و مردم در دو مرحله امداد رسانی و بازسازی به خوبی استفاده شده است.

فرمانده سپاه شهدای استان تاکید کرد: تلاش و همت مسئولان باید مضاعف شود تا این این کار خوب و بازسازی واحد‌های مسکونی که به این مرحله رسیده است تا فرا رسیدن فصل سرما تکمیل شود.

فرماندار خوی در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده این شهرستان که با حضور فرمانده سپاه شهدای استان برگزار شدبا اشاره به روند بازسازی مناطق زلزله زده خوی گفت: در زلزله ۱۳ مهر پارسال که یک هزار و ۱۰۰ واحد خسارت کامل دیده بودند که ۸۰ درصد واحد‌های مسکونی ساخته شده است ومردم در زیر سقف خانه‌های جدید قرار گرفتند.

ذبیح الله کاظمی با اشاره به زیبایی‌های زلزله‌های خوی تصریح کرد: با تدبیر استاندار آذربایجان غربی بنیاد‌های مختلف ایران اسلامی وارد عمل شدند و همه سیمان و میلگرد زلزله زدگان را تامین کردند.

وی تاکید کرد: اگر تسهیلات بازسازی پرداخت شود تمامی واحد‌های خسارت دیده تا شهریورماه تکمیل می‌شود.

فرماندار خوی با تقدیر از خدمات سپاه بسیج و نیرو‌های مسلح در زلزله خوی گفت: خدمات ارزنده این قشر در روند امداد رسانی و بازسازی هرگز فراموش نخواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر با ۱۲۸ میلیارد تومان اعتبار ۲۷ باب مدرسه با مشارکت و همراهی گروه‌های جهادی بازسازی و ۱۴ باب مدرسه نیز از نوساخته می‌شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در جلسه شورای اداری خوی با تقدیر از تلاش‌های مدیریت بحران و ستاد بازسازی در مناطق زلزله زده خوی تصریح کرد: در عملیات امداد رسانی انسجام بسیار خوبی در هم افزایی و کارایی و وحدت و یکدلی به نمایش گذاشته شد.

سردار محمد حسین رجبی افزود: این ظرفیت الگوی بسیار خوبی در رویداد‌های آینده ایران اسلامی است.

سردار رجبی اضافه کرد: این وحدت رویه در بین خیرین گروه‌های جهادی و نیرو‌های مسلح الگوی بسیار خوبی برای مشارکت در طرح‌های مختلف عمران و آبادانی ایران در ابعاد مختلف است.

سردار علایی فرمانده سپاه شهرستان خوی هم دراین جلسه گفت: وحدت و اتحاد‌ی که در روند امداد رسانی و بازسازی مناطق زلزله زده رخ داد نشان از عشق و علاقه مردم و‌مسئولان برای اعتلای اهداف والای انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: مردم بخوبی دین خود را به انقلاب تاکنون ادا کردندوامروز وظیفه ماست که با نهایت توان درخدمت مردم باشیم.

سردار رجبی فرمانده سپاه شهدای استان در سفر به خوی همچنین با حضور در منزل خانواده شهیدان علی اکبر و علی اصغر عسکرزاده ضمن ادای احترام به مقام شامخ این شهدا از صبر و ایثار مادر این شهیدان هم تجلیل کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.