پلیس فتای آذربایجان‌غربی:

انتشار اخبار کذب موجب بدنامی در بین مشتریان شد

رئیس پلیس فتای آذربایجان‌غربی گفت: فردی که با نشر اخبار کذب در فضای مجازی موجب وارد شدن لطمه به حوزه کاری شاکی شده بود، شناسایی گردید.

سرهنگ اکبر نصرتی رئیس پلیس فتای آذربایجان‌غربی گفت: در پی وصول پرونده‌ای مبنی بر اینکه اخبار خلاف واقع در شبکه اجتماعی اینستاگرام باعث آبروریزی شاکی در بین مشتریانش شده، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: با بررسی‌های بعمل آمده و طی اقدامات فنی و پلسی فرد خاطی مورد شناسایی قرار گرفت و در مواجهه با ادله قاطع پلیس به بزه ارتکابی خود اعتراف نمود.

نصرتی افزود: متهم پرونده هدف از این اقدام خلاف قانون خود را انتقام‌جویی و خدشه‌دار کردن حوزه کاری شاکی اعلام کرد.

سرهنگ نصرتی یادآور شد: طبق مواد تصریح شده در قانون جرائم رایانه‌ای، انتشار هر گونه خبر خلاف واقع و کذب در فضای مجازی از مصادیق جرائم رایانه‌ای بوده و مجرم باید در محضر قانون پاسخگوی رفتار خودش باشد.

رئیس پلیس فتای آذربایجان‌غربی به هموطنان گفت: پلیس‌فتا به صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان و کاربران بوده و عموم مردم می‌توانند مشکلات خود را در خصوص فضای مجازی با مراجعه حضوری به پلیس فتا و یا استفاده از سایت پلیس‌فتا به نشانی www.cyberpolice.gov.ir و تماس با مرکز فوریت‌های سایبری به شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.