مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۴۴ هکتار از اراضی ملی در شهر‌های سردشت در جنوب استان و قره ضیاءالدین در شمال استان، برای اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن تغییر و تعیین کاربری شدند.

سیدمحسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: کاربری ۱۴۴ هکتار زمین ملی برای نهضت ملی مسکن در استان تغییر کرده که از این میزان حدود ۹ هکتار از این اراضی ملی در شهر سردشت و ۱۳۵ هکتار در شهر قره ضیاءالدین قرار دارد.

وی ادامه داد: همچنین در این جلسه طرح اصلاح حدود و تغییر کاربری قطعات مسکن مهر در شهر قره ضیاءالدین با نظر اعضا تصویب شد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: همچنین ۶ طرح تولیدی و خدماتی در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان‌غربی بررسی و با نظر اعضا به تصویب رسید.

حمزه‌لو بیان کرد: این طرح‌ها نیز در شهر‌های ارومیه، بوکان، سلماس، تکاب و مهاباد قرار دارند و زمینه اشتغال جوانان منطقه را فراهم می‌کند.

وی گفت: این طرح‌ها توسط اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، فرمانداری و بخشداری و شهرداری‌های شهرستان‌ها مطرح و در این جلسه مورد بررسی قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.