مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به پیشرفت‌های خوب صورت گرفته در حوزه دریافت حقوق دولتی معادن در استان گفت: امسال سه هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال در این بخش دریافت و به خزانه واریز شده است.

عبدالحمید سرتیپی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: این میزان نزدیک به ۹۰ درصد سهم استان در واریز حقوق دولتی معادن به خزانه است که تاکنون انجام شده و البته تا پایان سال نیز این امر تداوم خواهد داشت.

وی اضافه کرد: طبق پیش بینی‌های صورت گرفته، امسال باید سه هزار و ۵۵۰ میلیارد ریال حقوق دولتی معادن آذربایجان غربی دریافت شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی ادامه داد: در سال گذشته نیز روند خوبی در دریافت حقوق دولتی معادن در استان داشتیم و توانستیم نزدیک به ۱۰۰ درصد آن را دریافت کنیم.

سرتیپی اظهار کرد: پیش بینی سال گذشته آذربایجان‌غربی در این حوزه سه هزار میلیارد ریال بود که از این میزان ۲ هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال محقق شد.

وی گفت: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم، در بخش معدن آذربایجان‌غربی بیش از هفت هزار میلیارد ریال حقوق دولتی دریافت شده که این رقم در مقایسه با مجموع ۲ سال قبل از آن تقریبا افزایش ۲ برابری داشته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی افزود: ۷۴۰ محدوده معدنی طی این ۲ سال به مزایده گذاشته شده و جنوب استان نیز در برنامه ژئوفیزیک هوایی قرار داده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.