مردم ۱۰۲ میلیارد به مراکز نیکوکاری کمک کردند

مراکز نیکوکاری خراسان جنوبی از ابتدای امسال ۱۰۲ میلیارد تومان کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرده‌اند.

لطفی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: در استان ۱۵۰ مرکز نیکوکاری فعال وجود دارد که به صورت محله‌محور و به شکل مردمی فعالیت می‌کنند.

او با بیان اینکه در این مراکز کمک‌های جمع‌آوری شده از خیران محلات، برای مستمندان و فقرای همان محل هزینه می‌شود، افزود: مراکز نیکوکاری در مناسبت‌های مختلف نسبت به جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدام می‌کنند که بلافاصله پس از نیازسنجی‌های صورت گرفته، به سرعت در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

لطفی با اشاره به این که مراکز نیکوکاری بازوی کمیته امداد هستند بیان کرد: امسال مراکز نیکوکاری فعالیت چشمگیر داشته و بالاتر از انتظار اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی و خدمات‌دهی به خانواده‌های نیازمند پرداخته‌اند که در مجموع عملکرد مناسبی را ارائه داده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد  امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه هدف از تأسیس مراکز نیکوکاری واگذاری امورات خیر به مردم است، عنوان کرد: امسال ۱۰۲ میلیارد تومان مساعدت‌های مردمی به صورت نقدی، کالا و خدمات در مراکز نیکوکاری جمع‌آوری و تحویل نیازمندان شده است.

او ادامه داد: امسال ۳ مرکز نیکوکاری، تخصصی و درمانی نفس، قرآن و عترت و دعبل خزاعی در خراسان‌جنوبی راه اندازی شده است.

لطفی تصریح کرد: تمامی مراکز نیکوکاری در استان مجهز به دستگاه کارت‌خوان، کد ussd و شماره کارت هستند که نیکوکاران می‌توانند از این طریق کمک‌های خود را در اختیار آن‌ها قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.