مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس در حد و اندازه های خودشان ظاهر نشدند و برد حق سپاهان بود.

امیر حسین اصلانیان مهاجم سابق تیم فوتبال  پرسپولیس درباره شکست سرخپوشان برابر تیم سپاهان اظهار کرد:  تیم پرسپولیس از لحاظ کیفی در حد و اندازه‌های خودش ظاهر نشد و فکر می‌کنم با توجه به اینکه سپاهان از لحاظ ابزاری از پرسپولیس بهتر بود از موقعیت میزبانی خود استفاده کردند و ۳ امتیاز بازی را گرفتند و در مجموع تیم برتر بودند.

او افزود: به نظرم تیم پرسپولیس در افت قرار دارد و از آن بابت هم بازیکن جایگزین در حد کافی نداشتند که بخواهند در نیمه دوم تاکتیک خود را تغییر بدهند و تیم سپاهان حقش بود که ۳ امتیاز بگیرد.

اصلانیان درباره اینکه اولین شکست پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کند و اینکه این تیم در ۴ بازی نتایج خوبی نگرفته است، گفت: من از کناره‌های کناری ارسالی و بازیکنان یک در یک رد بشوند اصلا نمی‌دیدم و بازیکنانی که گل محمدی در پلی میکر از آن‌ها استفاده می‌کرد نتوانستند مهاجمان را تغذیه کنند. به نظرم بازیکنان پرسپولیس از لحاظ بدنی دچار افت شدند مخصوصا چند بازی مهم از جمله دربی و ۲ بازی آسیایی پیش رو داریم کار سخت خواهد بود.

او ادامه داد: البته امیدوارم کادر فنی تمهیداتی صورت بدهد تا بتوانند از این بحران در بیایند. به هر حال کلی امتیاز تا آخر فصل وجود دارد و از همین الان نمی‌شود مشخص کرد که چه اتفاقی در ادامه لیگ می‌افتد، اما در کل باید روی نقاط ضعف و قوت تیم پرسپولیس کار شود. به طور حتم آنالیزور‌ها بازی را می‌بینند و مشکلات را پیدا می‌کنند و ان شا الله در بازی‌های بعد بتوانند ۳ امتیاز را بگیرند.

مهاجم اسبق پرسپولیس گفت: بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا زیاد سرلوحه پرسپولیس نیست، چون در آنجا کار سخت است و باید  با رقبایی بازی  کنیم که از لحاظ بازیکن خیلی هزینه کردند و باید تمرکزمان را بر روی لیگ بگذاریم. به نظرم بازی با النصر دیدنی خواهد بود، چون بازیکنان باکیفیتی دارد و بازی هایش هم پرگل هست و  بازیکنان ایرانی  در برابر بازیکنان خوب  همیشه با انگیزه بازی می‌کنند. به نظرم بازی با النصر در ادامه لیگ  برای پرسپولیس خوب است که جلوی بازیکنان خوب از جمله رونالدو، تالیسکا و مانه قرار بگیرند.

اصلانیان درباره اینکه فقط ۳ بازیکن پرسپولیس به تیم ملی دعوت شدند، گفت: البته با یک بازی نمی‌توانیم عملکرد بازیکنان را برای تیم ملی بسنجیم و این‌ها در پروسه‌ای قرار دارند که به صورت کلی چند بازی را کادر تیم ملی در نظر می‌گیرند و اگر یک بازی را در نظر بگیریم فقط  بیرانوند توانست در بازی با سپاهان ۲ موقعیت خوب گلزنی را از سپاهان بگیرد و گرنه بقیه بازیکنان در فرم خودشان نبودند و ۳۰ درصد خودشان هم بازی نکردند.

او درباره عملکرد شهاب زاهدی در خط حمله پرسپولیس گفت: واقعا برای بازیکنی که تجربه بازی در خارج از کشور دارد اینکه بیاد و با دست توپ را بزند خیلی تعجب دارد. به نظرم یک مقدار باید با او صحبت کنند و بگویند که تیم پرسپولیس این همه هوادار دارد و این همه دارند بازی را نگاه می‌کنند و در  این تیم جای این اشتباهات نیست. او در  بازی بعدی هم محروم  است در صورتی که پرسپولیس در خط حمله بازیکن خوبی هم نخرید و  گل محمدی به ناچار باید نبیل باهویی را در زمین مسابقه بگذارد که هنوز آن چنان آماده نیست.

مهاجم سابق پرسپولیس درباره اینکه عملکرد خط دفاعی سرخپوشان را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: اگر نگاه کنیم شجاع خلیل زاده در تراکتور خوب بازی نمی‌کند، اما به تیم ملی دعوت می‌شود و کنعانی زادگان هم تا زمانی که پورعلی گنجی در کنارش بود بهتر بازی می‌کرد، اما در ارسال‌ها موقعیت به حریف می‌دهد و این بازیکنان برای جام ملت‌ها به اردو دعوت می‌شوند و حتما باید با آن‌ها کار شود که در ۲ جبهه برای باشگاه و تیم ملی بازی می‌کنند  و مشکلاتشان حل شود. وگرنه تیم‌های جنوب شرقی تیم‌هایی نیستند که از این موقعیت‌ها بگذرند و ۳ تا فضا به آن‌ها بدهند و در ارسال‌ها یارگیری من تو من نشوند هر ۳، ۴ توپ ممکن است وارد دروازه تیم ملی شود.

اصلانیان درباره اینکه تیم پرسپولیس می‌تواند از وضعیت بحرانی خارج شود، گفت: قطعا که به این صورت نمی‌ماند و بازی با تیم‌های بالای  جدول سخت است و اگر شما بخواهید بازی قبلی سپاهان را نگاه کنید که ۹ گل زد اگر به آن بازی استناد کنیم که باید ۴ گل به پرسپولیس می‌زد، اما بازی یک گل بیشتر نداشت و فکر می‌کنم پرسپولیس باید بازی‌های باقی مانده را با امتیازات کامل پشت سر بگذارد و ان شا الله کار به بازی‌های آخر کشیده شود و سرخپوشان بتوانند برای قهرمانی رقابت کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
fgny
۱۲:۰۹ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
اگه حمایتی که از پرسپولیس میشه از هر تیمی بشه اصلا آبی و قرمز و زرد مقام نمیارن
Iran (Islamic Republic of)
سلام برحسین شهید
۰۸:۲۳ ۲۲ آبان ۱۴۰۲
آن موقعی که سیب زمینی وتخم مرغ را استوری می کردند باخته بودند خدایی تاحالا تو خانه پدریتان سیب زمینی نخوردند.صدرحمت به سیب زمینی اینها رگ ندارند
آخرین اخبار