استاندار آذربایجان شرقی پاسخگو بودن و همراه کردن مردم را از اصلی‌ترین وظائف مسئولان دانست.

خرم در نشست شهرداران شهرستان تبریز با بیان اینکه تعامل با مردم موجب همگرایی و افزایش رضایتمندی آنان می‌شودگفت: اگر مردم در اقدامات و برنامه‌های مسئولان همراهی نکنند یا خدمات و تلاش‌ها هدر می‌رود یا نتیجه عکس حاصل می‌شود.

وی اقدامات انجام شده بری حل تخصصی چالش‌ها و مشکلات شهر تبریز را ملموس و غیرقابل انکار خواند و گفت: در سایه اقدامات دو سال اخیر و برنامه ریزی منظم و دقیق بخشی از مشکلات این شهر حل و فصل شده است.

وی راه اندازی میادین و بازارچه‌های محلات برای تامین مایحتاج مورد نیاز مردم، اتخاذ تدابیر لازم برای مواجهه با بحرانها، توجه به زیباسازی شهری و هماهنگی و همکاری بین دستگاهی را برای توسعه کلان شهر تبریز ضروری دانست.

فاتح فرماندار تبریز هم تشکیل میز‌های خدمت قابل لمس در مساجد و محلات، ایجاد روزشمار در همه طرح‌های مهم عمرانی، تسهیل در حمل و نقل عمومی، جمع آوری شبانه پسماند‌ها و تسریع در راه اندازی بازارچه‌های محلی را از شهرداران خواستار شد.

هوشیار شهردار تبریز نیز بر استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها برای رفع مشکلات شهری تاکید و نبود هم افزایی در دستگاه‌های اجرایی مرتبط با شهرداری و همکاری نکردن آن‌ها برای حل معضلات و مشکلات شهری را از مهمترین مشکلات شهرداری تبریز عنوان کرد.

دبیری رئیس شورای اسلامی شهر تبریز هم با بیان اینکه شورا‌های اسلامی می‌توانند با تلاش برای افزایش امیدواری و رضایتمندی مردم موجب حضور پرشور مردم در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات شوند، نقش ایجاد میز‌های خدمت و اجرای طرح‌های عمرانی در زمان مقرر را در این زمینه مهم ارزیابی کرد.

در این نشست تعدادی از شهرداران شهرستان تبریز مشکلات و پیشنهادات خود را برای خدمت رسانی بهتر به مردم ساکن در این شهر‌ها بیان کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.