شهردار اردبیل از اجرای طرح روشنایی و نورپردازی‌های نوین در ورودی‌های شهر اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمید لطف اللهیان، شهردار اردبیل در بازدید از ورودی‌های اردبیل گفت: به منظور زیباسازی سطح شهر طرح روشنایی و نورپردازی‌های نوین در ورودی‌های شهر اردبیل اجرا می‌شود.

او افزود: علاوه‌بر جمع‌آوری اغتشاشات بصری در ورودی‌های شهر به جهت زیباسازی این مناطق طرح نورپردازی نیز با هدف خلق جلوه‌های بصری زیبا در حال اجرا و تکمیل شدن است.

شهردار اردبیل تصریح کرد: با توجه به ساماندهی ورودی‌های شهر علاوه‌بر اینکه نورپردازی‌های نوین و روشنایی و نور‌های تزئینی در حال اجرا است عملیات اجرایی پروژه بهسازی و آسفالت‌ریزی نیز در این محدوده‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

لطف‌الهیان بیان کرد: همزمان با فصل کاری نیز از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲۳ هزار تن آسفالت توسط سازمان عمران شهرداری اردبیل تولید و درسطح شهر توزیع شده است و عملیات عمرانی تا اتمام فصل کاری با جدیت تمام در حال اجرا است.

او اظهار کرد: عملیات تولید و توزیع آسفالت حتی در ایام تعطیلات نیز متوقف نشده و سازمان عمران شهرداری اردبیل بصورت شیفتی و شبانه روزی اقدام به توزیع آسفالت در سطح شهر کرده است

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۲:۴۸ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
سلام. کمربندی دوم از میدان کشاورزی تا میدان وحدت وضعیت اسفالتش افتضاحه