فرمانده انتظامی رضوانشهر از آتش‌سوزی عمدی یک واحد صنفی رستوران در این شهرستان به دلیل خصومت شخصی و دستگیری متهم این پرونده خبر داد.

سرهنگ سید خلیل صفوی، فرمانده انتظامی رضوانشهر گفت: در پی اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آتش‌سوزی یک واحد صنفی رستوران در یکی از روستا‌های این شهرستان، مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور پلیس در محل اعلامی و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، فردی به دلیل خصومت شخصی اقدام به آتش زدن یک رستوران کرده است.

به گفته فرمانده انتظامی رضوانشهر، حریق توسط عوامل امدادی به طور کامل مهار شد و خوشبختانه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است.

سرهنگ صفوی از شناسایی و دستگیری متهم این پرونده خبر داد و تصریح کرد: این فرد اعتراف کرد که با یک بطری بنزین اقدام به آتش زدن رستوران کرده است.

او با بیان اینکه متهم ۳۰ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت، گفت: میزان خسارت تقریبی وارده توسط کارشناسان ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی رضوانشهر از مردم خواست هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص فعالیت مخلان نظم و امنیت را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.