رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: با جان‌باختن یک تن دیگر در ICU، شمار جانباختگان سانحه مرگبار لنگرود به ۳۶ تن رسید.

محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جمع خبرنگاران از افزایش شمار جانباختگان سانحه حریق مرکز درمان سوء مصرف مواد مخدر لنگرود خبر داد و اظهار داشت: یکی دیگر از مجروحان حادثه لنگرود با ۴۵ سال سن که در بخش ICU مرکز سوانح سوختگی ولایت رشت با ۷۰ درصد سوختگی بستری بود، جان‌باخت.

وی با بیان اینکه پیش‌تر ۳۵ تن از مصدومان این حادثه جان خود را از دست داده بودند، افزود: شمار مصدومان جانباخته این سانحه دلخراش و اندوهبار اکنون به ۳۶ تن رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه هم اینک یک بیمار در ICU بستری است، گفت: چهار مصدوم دیگر این حادثه مرگبار در بخش سوختگی ولایت رشت بستری هستند.

آشوبی همچنین از ترخیص یک تن از مصدومان بستری خبر داد و افزود: تاکنون ۶ تن از مصدومان حادثه پس از بهبودی از مرکز سوانح سوختگی ولایت رشت مرخص شده‌اند.

گفتنی است هفته گذشته در پی آتش‌سوزی عمدی یک مرکز درمان سوء مصرف مواد مخدر در لنگرود ۳۶ تن کشته و تعدادی نیز به شدت مجروح شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسماعیل لنگرودی
۰۸:۲۲ ۲۱ آبان ۱۴۰۲
لنگرود قشنگ تسلیت، تاکی باید از گوشه کنار کشور خبر سانحه و زلزله و... بشنویم که چندین نفر از عزیزانمون از دست دادیم بخدا سخته یک روز ریزش ساختمان یک روز آتش سوزی یک روز تصادف یکروز سیل، زلزله، طوفان!!! الانم که آلودگی هوا حسابی داره با آرامش جان همه مارومیگیره نهایتش کمیته اضطرار جلسه تشکیل میده مدرسه ها تعطیل میشن وزیر کشور و خیلی سعادت داشته باشیم رییس جمهور میان یه فاتحه برامون میخونن خدارو شکر که آرام از دنیا میریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۲۱ آبان ۱۴۰۲
آتیش سوزی بزرگترین تهدید شهر نشینیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۵ ۲۱ آبان ۱۴۰۲
فاجعه ملی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۲۰ آبان ۱۴۰۲
واویلا