باقری فرد گفت: سه بیمارستان مجازی به منظور ارتقای مهارت دانشجویان رشته پزشکی، قبل از ارتباط با بیماران واقعی، راه‌اندازی شد.

ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  در سمنان گفت: تامین اعتبار لازمه توسعه بیمارستان‌های مجازی در دانشگاه‌های علوم‌پزشکی کشور است و با اهتمام ویژه تکمیل و توسعه این بیمارستان‌ها پیگیری می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به افزایش ظرفیت دانشجویان رشته‌های پزشکی و دندانپزشکی، نیاز است از فناوری‌های نوین از جمله بیمارستان مجازی برای آموزش استفاده شود.

به گفته باقری‌فرد، بیمارستان مجازی با هدف توسعه آموزش‌های علوم پزشکی ایجاد شد تا دانشجویان در محیط شبیه‌سازی شده آموزش‌های لازم را در بیمارستان مجازی با کار روی بیمارنما فراگیرند و قبل از ورود به محیط واقعی بیمارستان، مهارت‌های لازم را برای خدمت رسانی به بیماران کسب کنند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شبیه‌سازی بیمار و اورژانس مجازی از جمله خدمات در بیمارستان مجازی راه‌اندازی شده در سه دانشگاه علوم‌پزشکی در کشور است.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور افتتاح دانشکده داروسازی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی  سمنان به سمنان آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار