رییس علوم پزشکی شاهرود:

۱۲۶ نیروی جدید در حوزه بهداشت و درمان جذب شدند

حسین شیبانی گفت: ۱۲۶ نفر پس از برگزاری آزمون استخدامی در زیرمجموعه این دانشگاه جذب شدند.

حسین شیبانی رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود اظهار کرد: حکم‌های نیرو‌های جدید این دانشگاه تا پایان امسال صادر می‌شود.

وی به افتتاح بیمارستان ۶۴ تختخوابی امام رضا (ع) میامی در بهمن ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی این بیمارستان طی ۹ ماه گذشته ۲۲ بیمار سکته قلبی از مرگ نجات یافتند.

شیبانی با اشاره به عملکرد ۱۸ ماهه دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود در دوره مدیریت خود افزود: این دانشگاه در مسیر عدالت و تعالی نظام سلامت در دولت انقلابی و مردمی گام برمی‌دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود ابراز کرد: بیش از ۶۰ طرح سلامت محور در حوزه‌های زیر پوشش این دانشگاه در کمتر از ۱۸ ماه تکمیل، افتتاح و بهره‌برداری شد.

وی از تکمیل، تجهیز و افتتاح بخش جراحی قلب بیمارستان امام حسین (ع) خبر داد و افزود: فعالیت بخش آنژیوگرافی و آنژیو پلاستی با تلاش همکاران شبانه‌روزی شد.

شیبانی با بیان اینکه بخش بازتوانی قلب و ریه نیز طی ۱۸ ماه اخیر افتتاح شد، اظهار کرد: تجهیز و افتتاح بخش جامع اسکوپی، ساخت و تجهیز انبار راهبردی دارویی بیمارستان، تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری آموزشگاه بهورزی و زنجیره سرما از دیگر اقدام‌ها است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به افتتاح ساختمان مرکزی اورژانس ۱۱۵ اشاره کرد و گفت: خوابگاه‌های دانشجویی سپهر و یاس با ظرفیت ۵۰۰ نفر افتتاح شد.

وی با بیان اینکه همراه‌سرای بیمارستان امام حسین (ع) به کمک خیران بهره برداری شد، ابراز کرد: عملیات اجرایی همراه‌سرای بیمارستان بهار نیز آغاز شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.