رئیس دبیرخانه کمیسیون‌های تخصصی مسکن و شهرسازی، اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از تصویب تغییر کاربری ۸.۸ هکتار از اراضی شهر سردشت برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

رضا پورمجیدی رئیس دبیرخانه کمیسیون‌های تخصصی مسکن و شهرسازی، اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۶ طرح تولیدی خدماتی و طرح تفصیلی و تغییر کاربری در کمیته کارشناسی کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست این استان بررسی و تصویب شد.

وی افزود: پیشنهاد طرح تفصیلی الحاق ۱۳۵ هکتار از اراضی به محدوده نهضت ملی مسکن در شهر قره ضیاالدین در این جلسه تصویب شد.

پور مجیدی ادامه داد: طرح تغییر کاربری ۸.۸ هکتار از اراضی شهر سردشت برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن از دیگر موارد مصوب این جلسه بود.

رئیس دبیرخانه کمیسیون‌های تخصصی مسکن و شهرسازی، اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: همچنین ۴ طرح تولیدی و صنعتی با نظر اعضا به تصویب رسید.

پورمجیدی افزود: تمامی این طرح‌ها برای بررسی اعضا، به کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست آذربایجان‌غربی ارجاع داده می‌شوند.

بنا بر اعلام اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی؛ سهمیه استان از ساخت مسکن در طرح نهضت ملی احداث ۲۰۳ هزار واحد مسکونی است و تاکنون اراضی مورد نیاز برای ساخت ۱۸۰ هزار واحد مسکونی تامین شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.