مدیرکل صمت جنوب کرمان گفت: خط تولید ماشین آلات معدنی با سرمایه گذاری ۱۰هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۴۰۰ نفر تا پایان امسال احداث می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و معاون معدن و صنایع معدنی اداره کل صمت جنوب کرمان از نمایشگاه بزرگ معدن و صنایع معدنی بازدید کرد.

مسلم مروجی فرد با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ معدن و صنایع معدنی در تهران اظهار داشت: در این نمایشگاه توافقاتی برای سرمایه گذاری چند شرکت بزرگ در حوزه معدن و صنایع معدنی جنوب کرمان انجام شد.

وی گفت: در حاشیه این نمایشگاه موانع و مشکلات شرکت توسعه زر صنعت طلای سبزواران که دومین کارخانه طلا در شهرستان فاریاب است پیگیری و رفع شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان افزود: همچنین توافقاتی با این شرکت برای احداث خط تولید ماشین آلات و دستگاه‌های معدنی انجام شد.

وی بیان داشت: این خط تولید ماشین آلات و دستگاه‌های معدنی با سرمایه گذاری ۱۰هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۴۰۰ نفر تا پایان سال جاری احداث خواهد شد.

مروجی فرد تصریح کرد: پس از برگزاری نشست مشترک با شرکت نوین سپاهان که شرکت‌های بزرگ در حوزه معدن و صنایع معدنی است؛ این شرکت برای سرمایه گذاری در معادن و احداث کارخانه در جنوب استان جذب شد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با مدیران شرکت پارت گوال بیان داشت: با مدیران این شرکت که در نقاط مختلف کشور در حوزه معدن و صنایع معدنی سرمایه گذاری کرده است؛ برای احداث کارخانه فرو کروم در جنوب کرمان توافق شد.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان با اشاره به نشست مشترک با مدیرعامل شرکت گهرزمین گفت: شناخت پتانسیل‌های معدنی و همچنین سرمایه گذاری در این حوزه نیازمند انجام کار اکتشافی است؛ لذا با برنامه ریزی انجام شده اکتشاف اولیه ۲ هزار کیلومتر مربع در منطقه جبالبارز به اتمام رسیده و مناطق امید بخش برای اکتشاف تکمیلی و شناسایی در اختیار شرکت گهر زمین قرار گرفته است که طبق توافق انجام شده اکتشافات تکمیلی تا ماه آینده انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
abbas
۲۲:۵۱ ۲۱ آبان ۱۴۰۲
چرا ما همش شاهد فرصت های شغلی در جنوب کرمان باید باشیم