پیشرفت کلی طرح پلیمر گچساران ۲۳.۷ درصد و پیشرفت مهندسی ۶۲.۴۴ درصد اعلام شد.

 در جلسه‌ای مدیران ارشد گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس آخرین وضعیت پروژه صنایع پلیمر گچساران را مورد بررسی قرار داده و تصمیمات لازم برای تسریع اجرای این پروژه اخذ شد.
 
در این جلسه با اشاره به برنامه زمان‌بندی و الحاقیه جدید و آغاز به کار شرکت EIED در پروژه پلیمر گچساران، بر سرعت گرفتن اجرای پروژه از ماه جاری تاکید شد.
 
معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در این بازدید با بیان اینکه طرح پلیمر گچساران جزو پروژه‌های حیاتی و اولویت یک هلدینگ خلیج فارس است، اظهار داشت: مجموعه کارفرما، مدیریت طرح و پیمانکار این پروژه از نظر فنی به درجه‌ای از بلوغ رسیدند که برای پروژه‌های HDPE می‌توانند مرجع باشند.
 
حسن نشان‌زاده با اشاره به تغییر رویکرد در پیگیری و اجرای پروژه‌ها در دوران مدیریتی مدیرعامل فعلی، اظهار داشت: برای پیشرفت پروژه‌ها، ریسک و مسئولیت تصمیم‌گیری را باید پذیرفته و بهترین و سریع‌ترین تصمیم را برای حل چالش‌ها و مشکلات طرح‌ها در نظر بگیریم.
 
وی در ادامه با بیان اینکه نمی‌شود گذشتگان را نقد کرد و همان راه را پیش رفت، گفت: برای آنکه در برابر آیندگان سربلند باشیم، باید راهی متفاوت از گذشته انتخاب کرد.
 
گفتنی است با اشاره به اهمیت طرح پلیمر گچساران برای تکمیل زنجیره ارزش الفین، بر استفاده حداکثری از نیروی انسانی بومی گچساران و نیز نیرو‌های با تجربه بومی الفین در این طرح تاکید شد.
 
شرکت صنایع پلیمر گچساران از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس می‌باشد، این طرح در زمینی به مساحت ۱۲ هکتار در شهرستان گچساران در نظر گرفته شده و مشتمل بر احداث یک واحد تولید HDPE است که خوراک، سرویس‌های جانبی و یوتیلیتی آن توسط شرکت پتروشیمی گچساران تأمین می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.