در جریان حملات دیروز رژیم صهیونیستی به مرکز نوار غزه دو سرباز این رژیم کشته و پنج تن دیگر از جمله یک افسر به شدت مجروح شدند.

جنگ غزه در سی و چهارمین روز خود قرار دارد و نبرد‌ها در چند جبهه ادامه دارند و حملات اسرائیل متوقف نمی‌شود. این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی در این مدت متحمل خسارات انسانی و نظامی شده است.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی امروز از کشته شدن دو سرباز و زخمی شدن ۵ تن دیگر در غزه خبر داد. یکی از زخمی‌ها یک افسر عالی‌رتبه است.

لازم به ذکر است که تعداد کشته‌های ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات زمینی در نوار غزه به ۳۵ نفر و تعداد کشته‌های آن از ۷ اکتبر به ۳۵۲ نفر رسیده است.

شمار شهدای نوار غزه به بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر و شمار مجروحین به بیش از ۲۶ هزار نفر رسیده است؛ در حالی که اسرائیل بیش از هزار و ۴۰۰ کشته و بیش از ۵ هزار زخمی از شهرک نشینان و نظامیان خود را ثبت کرده است.

نیرو‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار