مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق از راه اندازی کلینیک پزشکی ورزشی در بافق تا یک ماه آینده خبر داد.

منصوریان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان گفت‌: با توجه به برنامه توسعه ورزشی باشگاه و برای پایش پزشکی-ورزشی ورزشکاران و کارکنان باشگاه، قرار است کلینیک پزشکی ورزشی به این منظور راه اندازی شود. 

او افزود: قرار داد آن منعقد شده است و با کلینیک پزشکی ورزشی استان و پزشکان فدراسیون، تعاملاتی صورت گرفته است که تا یک ماه دیگر که تجهیزات این کلینیک تامین شود، تفاهم نامه نیز کامل می‌شود 

منصوریان تصریح کرد: برای خرید تجهیزات اولیه نزدیک به ۳۰۰ میلیون تومان و برای تجهیز کامل و راه اندازی بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار لازم است که در حال حاضر ۳۰۰ میلیون تومان تخصیص داده شده است و مابقی فازبندی می‌شود. 

او با اشاره به توسعه رشته فوتبال در شهرستان گفت: باتوجه به اینکه فوتبال پایه به صورت برنامه ریزی شده، در شهرستان انجام می‌شود، برای فعالیت اصولی‌تر و شناسایی استعدادها، مصوب کردیم که امتیاز لیگ برتر جوانان خریداری شود. 

او خاطرنشان کرد: با فدراسیون فوتبال رایزنی‌ها انجام شده است که در سال آینده، یک امتیاز لیگ برتر داشته باشیم تا بازیکنان بومی و بازیکنان مستعد کشور را به کار بگیریم و این اتفاق قله‌ای برای تیم‌های پایه ما باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار