فرمانده سپاه قدس گیلان از تعویق برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید استان خبر داد و گفت: زمان کنگره به سال ۱۴۰۴ تغییر یافت.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان امروز در جلسه هماهنگی دومین کنگره بین المللی ۸ هزار شهید استان گفت: این کنگره مظهر ایجاد وحدت است.

او با بیان اینکه شهدا متعلق به همه اقشار مختلف مردم هستند، افزود: همه باید در برپایی کنگره شهدا نقش آفرینی کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تأکید بر ارائه برنامه و کار‌های فاخر و ماندگار در این کنگره تصریح کرد: زمان برگزاری دومین کنگره ۸ هزار شهید این استان از اردیبهشت ۱۴۰۳ به سال ۱۴۰۴ تغییر یافت.

سردار دامغانی همچنین با بیان اینکه تاکنون اقدامات موثری برای برپایی این کنگره انجام شده است، گفت: باید با تمام توان مقدمات برپایی باشکوه دومین کنگره بین المللی ۸ هزار شهید گیلان انجام شود.

جلسه هماهنگی دومین کنگره بین المللی ۸ هزار شهید گیلان

کنگره شهدا برگ زرینی برای تاریخ گیلان است

اسدالله عباسی، استاندار گیلان نیز با اشاره به تعویق دومین کنگره بین‌المللی ۸ هزار شهید استان گفت: برگزاری این کنگره باید با برنامه‌ریزی درخور تبدیل به برگ زرینی برای تاریخ این سرزمین شود.

جلسه هماهنگی دومین کنگره بین المللی ۸ هزار شهید گیلان

او افزود: روسای کمیته‌ها برنامه‌های مدون خود را تهیه کنند و در برنامه ریزی برای اجرای باشکوه این کنگره از ظرفیت اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان، جوانان و بانوان باید بهره‌مند شد.

استاندار تصریح کرد: با توجه به اینکه این کنگره بیش از یک سال به تعویق افتاده و قرار است که سال ۱۴۰۴ برگزار شود، همه دستگاه‌ها باید برای بودجه فرهنگی سال آینده خود، برگزاری این کنگره را مدنظر قرار دهند.

جلسه هماهنگی دومین کنگره بین المللی ۸ هزار شهید گیلان

نخستین کنگره سرداران، امیران و ۸ هزار شهید استان گیلان ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ برگزار شد.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و آیت الله العظمی حسین نوری همدانی سخنرانان ویژه اجلاسیه اصلی این کنگره در میدان شهدای ذهاب رشت بودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.