شرکت ماشین‌های الکتریکی جوین (جمکو) خراسان رضوی با یک شرکت روسی تفاهم‌نامه همکاری در حوزه تولید الکتروموتور امضا کرد.

محمد رستمی مدیرعامل شرکت صنایع ماشین‌های الکتریکی جوین گفت: این تفاهم‌نامه پس از بازدید مدیران ارشد یک شرکت تخصصی روسی از این شرکت، در زمینه تولید انواع الکتروموتور به منظور توسعه همکاری‌ها در حوزه تولید الکتروموتور، قطعات و تجهیزات مرتبط به امضا رسیده است.

وی افزود: الکتروموتور‌های تولید شده شرکت دانش بنیان جمکو، قابلیت ارائه در بازار‌های روسیه و دیگر کشور‌های جهان را دارد و تاکنون به کشور‌های عراق، افغانستان، ترکمنستان و کوبا صادر شده است.

مدیرعامل شرکت صنایع ماشین‌های الکتریکی جوین ادامه داد: صدور محصولات تولیدی این شرکت علاوه بر بازار کشور‌های همسایه، حتی مورد توجه برخی کشور‌های آمریکای لاتین مانند ونزوئلا قرار گرفته است که این دستاورد به رشد تولید ناخالص ملی کمک می‌کند.

رستمی افزود: شرکت جمکو یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌هایی است که هم‌زمان اقدام به تولید بیش از ۲۰۰ نوع ژنراتور و الکتروموتور فشار قوی، متوسط، ضعیف و الکتروموتور‌های خاص مطابق با آخرین استاندارد‌های بین‌المللی می‌کند.

شرکت ماشین‌های الکتریکی جوین (جمکو) به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان الکتروموتور در کشور شناخته می‌شود که در سال‌های اخیر موفق به تولید الکتروموتور غول‌پیکر سنکرون و نیز نخستین الکتروموتور ضدانفجار و ایمن کشور با کاربرد در صنایع گوناگون مانند فولاد، مس، سیمان، آب و فاضلاب، نفت و مترو کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.