رمضانی گفت: تبلیغاتی برای انتخابات اسفندماه امسال در حوزه انتخابیه این شهرستان بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با شهرداری ها آماده شده است .

معاون استاندار البرز در نشست کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات شهرستان کرج گفت: طبق قانون تمام دستگاه ها در امر برگزاری انتخابات باید نقش آفرین بوده و مشارکت داشته باشند.

 او افزود: بر این اساس شهرداری های مناطق و شهرهای اقماری در آستانه انتخابات اسفندماه باید با ستاد انتخابات شهرستان ها و استان همکاری بیشتری کنند.

فرماندار کرج گفت: همچنین نمایندگان شهرداری های مناطق کلانشهر کرج برای پشتیبانی امر انتخابات و فراهم ساختن امکانات و زیرساخت ها هیچ گونه تعللی نداشته باشند.

معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج بیان کرد: ۷۴۲ صندوق اخذ در قالب ۵۶۹ شعبه ثابت و سیار برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه کرج ، اشتهارد و فردیس پیش بینی شده است .

وی افزود: از بین ۳۰ معتمد معرفی شده به هیات نظارت شهرستان کرج هشت نفر به عنوان معتمد اصلی و پنج نفر علی البدل انتخاب شدند.

فرماندار ویژه کرج بیان کرد: با احتساب هشت معتمد اصلی، یک حقوقدان دادگستری، شخص فرماندار و نماینده ثبت احوال در مجموع ۱۱ نفر اعضای هیات اجرایی انتخابات این شهرستان را تشکیل می دهند که این هیات فعالیت خود را آغاز کرده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار